Navsteva muzea v Puhoi u prilezitosti 159teho vyroci prijezdu Ceskych pristehovalcu

Leon Nowy

to 'Ludmila Tvrdonova' via CS Club Auckland
Dobry vecer vsem,

Pocasi je mizerne a tak mne napadlo jestli byste mneli zajem se prijit podivat
do Bohemian Museum v Puhoi u prilezitosti 159 let od prijezdu prvnich
Cechu na Novy Zeland a zalozeni Ceske vesnice Puhoi. Jsem
dobrovolnikem a pruvodcem, provadim v Anglictine, Cestine
a Polstine, muzeum bude otevreno od 11 - 15, vstupne je
$5 za dospeleho, $ 4 seniori a deti maji vstup zdarma.

Budu se na Vas tesit!

Preji krasny vecer
Leon