Rýmovaná knížka o pocitech

Iveta Ongley

to cscluba...@googlegroups.com
Dobrý večer všem,

Chtěla jsem tímto způsobem dát České a Slovenské komunitě vědět, že jsem nedávno vydala obrázkovou knížku pro děti. Jmenuje se Little Monster's Book of Feelings a je to vtipná rýmovaná knížka o proměnlivosti pocitů.
Inspirovala jsem se mojí dcerou a dětmi, se kterými pracuji, protože jak všichni s dětmi víme, jejich nálada se dokáže úplně změnit z jedné sekundy na druhou.

Knížka je k dispozici na zakoupení na tomto odkazu https://chooice.co.nz/product/little-monsters-book-of-feelings/

Pokud jste v Aucklandu, tak by třeba bylo možné si knížku předat, abyste nemuseli platit poštovné.
Můžete mě zkontaktovat buď na iveta...@yahoo.com a nebo přes Facebook https://www.facebook.com/ivetaongleyauthor/

Na mojí stránce na Facebooku jsou také odkazy na YouTube, kde děti mojí knížku čtou.

Knížka je také k dispozici jako e-book na Amazonu (kde jsou také recenze) https://www.amazon.com.au/gp/product/B08B7R27MN

Děkuji za váš čas a čtení emailu.

S pozdravem,
Iveta Ongley