práce v Aucklandu

David Petr

to cscluba...@googlegroups.com
Dobrý den,

dostal jsem na vás kontakt od Leon Nowy, který mě k vám nasměroval ohledně začátku v Aucklandu.

Jmenuji se David a s přítelkyní jsme nedávno přiletěli do Aucklandu. Máme working holiday víza a chtěli bychom zde začít pracovat. Oba jsme tento rok absolvovali vysokou školu a ze všeho nejraději bychom pracovali v našich oborech.
Pro začátek bych se ale rád zeptal, jestli nevíte o nějaké krátkodobější pracovní pozici. Můžeme dělat téměř cokoliv - já mám nějaké zkušenosti s prací na stavbě a s prací se dřevem(truhlářská dílna, práce v lese).

V příloze posílám i naše životopisy.

Předem moc děkuju za odpověď
David Petr
DP_cv.pdf