Saltar al primer mensaje no leído

Lucie Kaufnerova

no leída,
8 mar 2022, 19:17:368/3/22
a cscluba...@googlegroups.com
Ahoj přátelé,
sháním informaci pro jednu moji slovenskou kamarádku. Existuje možnost nechat si vystavit na NZ provizorní slovenský pas? Jde o ten "emergency passport" platný šest měsíců, který vystavuje pro Čechy pan Shanahan. Ohledně stejné možnosti pro Slováky... nemám tušení.
Poradíte někdo?

Díky a mějte se,
Lucka

Gabriela Sciutto

no leída,
8 mar 2022, 21:27:018/3/22
a cscluba...@googlegroups.com
Ahoj Lucka,
Neman sajnu hoci ja som potrebovala pred pár rokmi vybavit nový pas. Ja som pisala mail na Sk embasadu v Austrálii a hoci odpovedali načas bolo to komplikovane spojené s cestou do Austrálie.
Časy sa zmenili, odporúčam kamoske im buď zavolať alebo emailovát a vysvetliť situáciu. Oni potom poradia.
Pozdravujem, Gaby

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „CS Club Auckland“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu csclubaucklan...@googlegroups.com.

Eva Kracmar

no leída,
9 mar 2022, 1:04:599/3/22
a cscluba...@googlegroups.com
Luci asi by som doporucila kamoske napisat priamo p. Zuzane Kapustovej na cons.c...@mzv.sk

--

Luba Kecer

no leída,
9 mar 2022, 1:05:569/3/22
a cscluba...@googlegroups.com
Cau Lucka,

Vela stastia prajem kamoske.
Sk ambasada  je neschopná a po mesiaci vypisovania sme to vzdali.

Možno sa niečo zmenilo. Treba skúsiť.

Responder a todos
Responder al autor
Reenviar