Megbeszélés (és ötletbörze) 2014. szept. 11., 19.00 óra Szent Imre Plébánia

iMi atya

to csalados...@googlegroups.com
Kedves Szülők!
Örülök, hogy sokan megerősítették a levelezőlistán a tagságukat. (Kevesebben vállaltak feladatot, de reméljük ez nem okoz fennakadást...)
Szeretettel hívlak egy megbeszélésre 2014. szept. 11-én (csütörtök), 19.00 órakor a plébániára.
A teendők megbeszélésén kívül öteteket is szívesen fogadok, de csak olyanokat, amelyek megvalósításában aktívan részt tudtok vállalni.
Örülnék egy rövid visszajelzésnek, hogy tudjam hány főre számíthatok.
Imádsággal:
iMi atya

szsz...@index.hu

to csalados...@googlegroups.com

Kedves Imi atya!

A csütörtöki megbeszélésen ott leszek!

Üdvözlettel: Élőné Szukics Szilvia

to csalados...@googlegroups.com
Kedves iMi atya, kedves szülők,

A csütörtöki megbeszélésen részvételemre számíthatsz.

Anett

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Családos szentmise - Szent Imre templom Sopron” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) csaladosszentm...@googlegroups.com címre.

Halászi Csaba

to csalados...@googlegroups.com

Kedves iMi atya!

Rám is számíthatsz a megbeszélésen. Munka után beugrom, igyekszem időben odaérni.

Csaba

Varga Dénes

to csalados...@googlegroups.com
Kedves Imi Atya!

Igyekszem én is odaérni a megbeszélésre.

Dénes

Rita Varga

to csalados...@googlegroups.com
Kedves Imi atya!
Egyikünk megy a megbeszélésre.
Rita

to csalados...@googlegroups.com
Kedves Imi Atya!

Én is vállalok feladatot ahogy tavaly is, de sajnos nem tudok menni a megbeszélésre.

Vissi Ildikó

Nyikos Csaba

to csalados...@googlegroups.com

Kedves Imi Atya!

Szeretnék részt venni a megbeszélésen!

A levelező listán is szeretnék fennmaradni.

Üdvözlettel:

Nyikosné Lea

én is szívesen vállalok feladatot, igyekszem a megbeszélésen is ott lenni.
Üdvözlettel,
Maráz Orsi

iMi atya <kalma...@gmail.com> írta:

> <https://lh3.googleusercontent.com/-GjunIZfNF5o/VA3GV1-
GEqI/AAAAAAAANZo/sEGA9pjzKwM/s1600/20140908netre.jpg>
> [...]
> >

> --
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Családos
szentmise - Szent Imre templom Sopron csoportra.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-
> [...]

Kiss Dalma

to csalados...@googlegroups.com
Sziasztok!
Ma este érkeztünk haza a nyaralásból, úgyhogy lemaradtunk a megbeszélésről. Ha megírnátok a fontosabb információkat, annak örülnénk. Valamelyik vasárnapot vállaljuk szívesen! Üdvözlettel: Kasnya család