Családos szentmisék

Dolmány Anett

to csalados...@googlegroups.com
Sziasztok,

Először is szeretném megköszönni a jelentkezéseket.
Többé kevésbé összeállt a segítők csapata.
Viszont a 3. illetve az 5. vasárnapra senki sem jelentkezett.
Szeretném megkérdezni, hogy akik később jelentkeztek Dömötörné Szilviék, Lukács Norbiék a harmadik vasárnapot nem vállalnátok-e el?
Valamint kellene még segítség a 2. vasárnapokhoz is a Sinkó és a Nyikos család mellé főleg olyan testvérek akik szeretnek olvasni és még várnánk a 4. vasárnaphoz is segítőket, mivel Dalma babát vár.

A táblázatot meg tudjátok nézni: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmjkBzNwBsmUdEg4bFZkN0FuX2h0N1FfZjAzZ3NaOWc#gid=0

5. VASÁRNAPRA várjuk még a jelentkezést! (kevés van az évben)

Köszönöm

Anett

Erzsébet Gergácz

to csalados...@googlegroups.com
Sziasztok!

Amikor gitáros mise van, szívesen kezelem az énekek kivetítését. Mivel én is babát várok, csak valamikor december közepéig. :)

Üdvözlettel:
Horváthné Gergácz Erzsi

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Családos szentmise - Szent Imre templom Sopron csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: csaladosszentm...@googlegroups.com.

Rita Varga

to csalados...@googlegroups.com, ir...@szentimre.sopron.hu
Kedves Anett és Imi atya,

a 2.vasárnapokra szívesen jelentkezünk olvasni.
Szeretettel, Vissi család (András és Rita)

to csalados...@googlegroups.com
Kedves Anett és Imi atya!
Mi sajnos nem tudunk szolgálatot válalni ,mert mind a ketten ösze vissza dolgozunk.
De ahogy tavaly is mondtam Imi atyának minden másban szivesen segitünk ha tudunk róla időben és betudjuk tervezni. Ha valamit szállitani kell kisteheraútóval azt is meg tudom oldani.
Szép napot!
Németh Róbert

Az iPad készülékemről küldve