Crystalest avatud!

Priit Tark

to Crystalest
Tere,

Kuulutan Crystalest lehekülje avatuks!

Tänaseks olen kohanud paari crystal arendajat, jee! Tundub, et Eestis vajab Crystal keele tutvustamist.

Ise olen valmis teinud mõned väiksemad programmijupid aga ükski asi ei ole toodangus.

Olen proovinud demo rakendust kirjutada puhtalt Crystal keeles kui ka kasutanud kolme levinud raamistikku: Amber, Lucky ja Camel.

Muidu rakendused jooksevad kiirelt, see osa on igati suurpärane. Samas LLVM kompileerimise kiirus ikkagi härib igapäevast arendust. Tõmbab kohe hoo maha võrreldes Ruby arendusega. Valmis tuleb kirjutada suuremad tükid enne kui tulemust testida, muud ei ole hetkel teha.

Plaanin Crystalit kasutada kohtades, kus rakenduse töökiirus on kõige tähtsam osa.

Igatahes tere tulemast!

Priit Tark