Dopuštenje za uporabu Markovih pjesama uz nekoliko minuta Vukovara

Miroslav Rovis

to croati...@googlegroups.com, mena...@thompson.hr
Štovani!

Ovo objavljujem na tri načina:
1) http://thompson.hr/kontakt/menadzer putem mrežnog sučelja
2) putem http://groups.google.com/group/croatian-news/
3) putem Screencast slikopisa na Youtube-u, koji će nositi isti naslov
(kad ga postavim na svoj kanal, vidi podpis): "Dopuštenje za uporabu
Markovih pjesama uz nekoliko minuta Vukovara"

Vrlo cienim Marka i njegove pjesme su mi najdraže, te nisam mario ni za
progon radi svog domoljublja, vidite croatiafidelis.hr u podpisu. Ne
dam zaboravu ni Vukovar, te sam se danima trudio postaviti prienos
HTV-a kolone sjećanja ove godine. Molim provjerite što su učinili od
mojega truda:

Cenzura Hrvatskog Sjećanja 1, Izlike za, Screen 2012-11-30 23h
https://www.youtube.com/watch?v=C9Wnuoo0UYA

Cenzura Hrvatskog Sjećanja 2, izlika: zvuk, a sliku kvare, Screen
2012-12-01 1h https://www.youtube.com/watch?v=rV6byX9KLCU

Cenzura Hrvatskog Sjećanja 3, zvuk nije izlika, sliku jednako kvare,
Screen 2012-12-01 https://www.youtube.com/watch?v=2O3ezqtYp7c

POZOR, tekst izpod, HTV, 2012-11-18 9h, Vukovar, kolona sjećanja
https://www.youtube.com/watch?v=R5OynSfX3n4

POZOR, tekst izpod, HTV, 2012-11-18 11h, Vukovar, kolona sjećanja,
Škabrnja - obljetnica https://www.youtube.com/watch?v=fat1Fvz8rmQ

POZOR, tekst izpod, HTV, 2012-11-18 12h, Vukovar, Sveta Misa
https://www.youtube.com/watch?v=yTFgWdzZMOY

Dopustite mi da tamo gdje je nekoliko minuta zaštićene auktorske
glasbe, grješkom ne mojom nego HTV-a, rabim, samo na tim mjestima u
trajanju od tih nekoliko minuta, pjesme Markove.

Nemam nikakve zarade od svega što postavih na Youtube, jer mrzim
reklame.

Isti ovaj tekst poslat ću i na mena...@thompson.hr
te javno na
http://groups.google.com/group/croatian-news/
da se ne bi što izgubilo cenzurom, ili bilo kompromitirano.

Unapried hvala,
ja sam prema Nikoli Šubiću Zrinskom, kojeg citiram:
Za Doommm!

i od srca vas molim da mi udovoljite želji, da bih tako mogao ponovno
postaviti iste materiale, ali na koje naši jadni četno-skojevci ne će
nalaziti dlake u jajetima a da bi cenzurirali nam Hrvatsku povjestnicu.

Za više sati ili dan vrjemena nazvat ću vas, a razgovor ću snimati, jer
vjerujem da su dopuštenja (ili ne daj Bože zabrane) su javne.

--
Miroslav Rovis
m.r...@inet.hr
miro....@gmail.com
091 266 0202
#=== osuđen: ===#
http://www.croatiafidelis.hr/Miroslav_Rovis_politicki_progon/
#=== pravomoćno! ===#
http://www.exDeo.com
http://groups.google.com/group/croatian-news/
http://www.youtube.com/user/miroR2
nije moj profil, ali do siečnja 2012., a i kasnije, tamo postavljah:
http://www.youtube.com/user/prosvjednikkrcmarek
Ima nešto i ovdje:
http://vimeo.com/user9621785
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

# Bez ovog redka i svih redaka izpod, su
# algoritamski zbrojevi koji jednoznačno identificiraju gornji tekst
# Prilikom slanja poruka, formatiranjem se tekst donekle mienja,
# ali je uz pomoć ovih zbrojeva moguće provjeriti je li taj formatirani
# tekst nastao iz onog koji ovjeravaju MD5 i SHA256 zbrojevi, što ja
# koristim.
# MD5
5a3443bd495fa39f39a95e9142947b69
MAIL_121207_Thompson_permit_Vukovar.txt
# SHA256
f66b9cbbcaf3ea8a8e09eecb29ce9a0753e470a66350f1615ff892458f096022
MAIL_121207_Thompson_permit_Vukovar.txt
# MAIL_121207_Thompson_permit_Vukovar.zip
# je u privitku, a sve je mojim PGP-podpisom ovjereno.
MAIL_121207_Thompson_permit_Vukovar.zip
signature.asc