Re: Jadransko pitanje

Miroslav Rovis

to Croatian-News, Milan Nosic
> On 08/11/12 19:42, Milan Nosic wrote:
> Štovani, objavili smo knjigu Jadransko pitanje u kojoj se nalazi
> mnoštvo vrijednih tekstova, npr. o djedu ministrice Pusić, koji je
> bio orjunaš i jugofil, pa o masakru učenika u Trstu 1918. god., o
> pretenzijama susjeda, naročito Italije, da ovladaju hrvatskom obalom.
> Više o knjizi na www.maveda.hr pod brojem 2. Od istoga autora je i
> knjiga Hrvatski putopis u kojoj je npr. i tekst o nedavno preminulom
> hrvatskom književniku Joži Horvatu. Ako ste zainteresirani,
> kontaktirajte nas. Hvala. Vrlo vriedna i potrebna saznanja bi to bila!

Ta saznanja bi većina doboljubnih intelektualaca rado primila!

Ja sam međutim od onih koji se iz petnih žila trude da objelodanjujem
potrebne istine o Hrvatskoj, bilo otimanjem od zaborava emisija HTV-a
o poviestnim, posebice najnovijim, u Domovinskom ratu, zbivanjima,
ili obradom pred nama se zbivajuće poviesti, prenošenjem viesti...

I absolutno sam sve bliže novčanom krahu, između ostalog, zato jer su
Turudićevi sudci i odvjetnici (konkretno neki Lokas i neki Petrović)
poput krvožednih vukova, ne iz gladi, nego iz krvožednosti, uništili
moje širenje slikopisa putem moje Udruge Croatia Fidelis (a time i sve
uloženo, vidjeti mrežna mjesta u podpisu na dnu), i dalje postojeće, ali
neaktivne radi progona.

Ima li tko dragi Hrvati, da bi nam prenio, nakon što kupi i pročita
knjigu, s dopuštenjem, naravno, bitne informacije o navedenim
izrodima, ili lošijim Hrvatima, kako koji, Pusićka jest izrod...

Ja, s druge strane, ne čitam i zato jer više nemam oči da bih to
mogao. Ostale mi u računalu i još mi samo tu donekle služe....

Bog i Hrvati!
Miroslav Rovis
m.r...@inet.hr
miro....@gmail.com
091 266 0202
#=== osuđen: ===#
http://www.croatiafidelis.hr/Miroslav_Rovis_politicki_progon/
#=== pravomoćno! ===#
http://www.exDeo.com
http://groups.google.com/group/croatian-news/
http://www.youtube.com/user/miroR2
nije moj profil, ali do siečnja 2012., a i kasnije, tamo postavljah:
http://www.youtube.com/user/prosvjednikkrcmarek
Ima nešto i ovdje:
http://vimeo.com/user9621785
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/