Za bratića Hrvatskog velikana i humanista Slavka Kavternika, Zvonimira Kvaternika, vaša pozornost!

Miro

to croati...@googlegroups.com
Želim samo da se ova tema od strane nasilnika, režimskih, ne skriva na krivome mjestu, pa je zasebno otvaram.

Miro

to croati...@googlegroups.com
Taj sam tekst prvo postavio na:
"Za bratića Hrvatskog velikana i humanista Slavka Kavternika, Zvonimira Kvaternika, vaša pozornost!" (prepisana i grješka "Kavtenika" umjesto "Kvatenika")
https://groups.google.com/group/croatian-news/msg/93b6851a27556f9f

Želim ovdje potvrdtiti da sam primio i e-pismo Jankovo, kakvo se vidi ovdje:
https://groups.google.com/group/croatian-news/msg/93be89364fc87e97

(a tako i Ice Baštjančića, kakvo se vidi u tome nizu poruka).

S druge strane, kako se tamo treba vidjeti, ako mržnja četno-crvenog režima prema meni ne prieđe neke granice, ako ovo, čtioče, i puno kasnije čitaš, ovdje:

https://groups.google.com/group/croatian-news/msg/e9ad77d736e39a6c

I mogu ja prepisati ona tri odjeljka, jer sam obećao, koja sam dodao kad sam istu poruku ponovno poslao, da bi postala nova tema:

"Nakon još desetak dana, a sa samo jednom izmjenom, i to u naslovu
(bilo: "Kavternika", sada je "Kvaternika"), test i algoritmi teksta
isti, ponovno šaljem ovo e-pismo. Šaljem Claws-mail-om, ne postoji
razlog na svietu da se ne bi pojavilo i ostalo kao zasebna tema na
Croatian-News (poveznica na grupu pet redaka iznad).

Radi toga jer ne znam da je još išta postignuto u predmetu Zvonimira
Kvaternika. A pogledajmo i dokle možda seže izrodska mržnja režima
prema meni...

Ista ova tri posljednja odjeljka naći ćete u poruci koja će ovoj
sliediti, trebaju biti istovjetna (tri posljednja odjeljka, ponavljam)"

Ne posustajmo! Borimo se za naš Dom!

Miroslav Rovis
m.r...@inet.hr
miro....@gmail.com
091 266 0202
#===      osuđen:     ===#
http://www.croatiafidelis.hr/Miroslav_Rovis_politicki_progon/
#===    pravomoćno!   ===#
http://www.exDeo.com
http://groups.google.com/group/croatian-news/
http://www.youtube.com/user/miroR2
nije moj profil, ali do siečnja 2012., a i kasnije, tamo postavljah:
http://www.youtube.com/user/prosvjednikkrcmarek
Ima nešto i ovdje:
http://vimeo.com/user9621785
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

Miro

to croati...@googlegroups.com
Jedino sam još želio posebice Janku pokazti sliedeći slikopis:
"Lectio 8 dio 5, o spamu i zloporabi od strane djelatnika Google HR YU, 2012 11 12, 15h"
www.youtube.com/watch?v=DOQVOXLrYyk

Bog i Hrvati!

Yanko Galinac

to Miro [Croatian News]
Hvaljen Bog Miroslave evo prosao sam kroz tvojih 5 imelov poslusao sam kako hrabro ratujes sa sotonskim slugama. I na tome ti puno Hvala Bog nam dao tebe i neda da se od nas prave jos vece hendikape i da nam netko iz tame stalno govori da smo Budale.oni nas zele umalovazit i prikazat da smo budale i da neznamo sto hocemo ALI GADNO SU SE PREVARILI BOZJA DESNICA JE JACA OD SVIH NJIH I TO SE U POVIJESTI DOKAZALO. Vidio kojeg sam poslo sirom tesko se mogu na sve skoncetrirat. smatram da je dobro namijerno pokrenuto i da ima efekta da ga sirimo. A sto se tice prijevoda ja bi ostavio to na vas u domovini da vi odlucite.Ja sam vidio dobio i ras sirio cak se nemogu sijetit od koga sam ga dobio. Miroslave toliko sam zapregnut u crkvi i oko crkveni Hrvatski drustavada nestignem cak niti svu postu otvorit evo i sad me umor lovi i nemogu se dovoljno koncentrirat za odgovor na sva tvoja pitanja evo veceras smo nas nekoliko sa sveceniku imali sastanak o financijskim vodjenju vrlo napeto Drzava je postrozila zakone i treba se tom prilagodit. Lopovi sa istoka su varali sad svi moramo ispastati.Da ne odem po svuda oci su mi umorne idem na pocinak Izvini sto nemogu da se svega dotaknem. Molim se Bogu za tvoju snagu da se mozes jos snaznije borit za istinom. Izgleda da su bar za sad uklonili kvarove na mom internetu.tako da sad opet mogu vam slat e mail. Bog Cujemose. ZDS.tvoj Janko Galinac >http://www.youtube.com/watch?v=PVSMUt4hBcA

Translate message into English

On Jun 12, 2:20 pm, Yanko Galinac <yanko...@hotmail.com> wrote:
> Date: Sun, 12 Jun 2011 03:43:24 -0700
> To: 158718654194...@groups.facebook.com
> From: notification+zrdooiolz...@facebookmail.com
> Subject: [Domoljubna videoteka] New video

Ne znam Janko, kojim si putem poslao, ali na Croatian-News je ova
tvoja poruka, koju raztavljam, a ipam ne saznajem što je  razlog da
nije sadržavala informaciju koju si htio poslati...

> Message bodyHanna Weiss posted in Domoljubna videoteka.Hanna Weiss 6:43am Jun 12 Croatians protest ICTY sentence of Gotovina and Markac in Los Angeles

www.youtube.com

www.FreeCroatianGenerals.com

Jack Baric, director and producer of the Ante Gotovina documentary
"Searching for a Storm" speaks during a protest at the Federa...

> View Post on Facebook . Edit Email Settings . Reply to this email to add a comment.

Ali, evo tek nakon 24 sata, drugim putovima, vidim da se radi o
lokaciji:

FreeCroatianGenerals.com

te o slikopisu (video):

http://www.youtube.com/watch?v=PVSMUt4hBcA

Povodom kojeg slikopisa, sam im poslao, na engleskom, poruku, koju ću
zasebno staviti u sliedeći mail u ovoj temi.
Bog i Hrvati!

Date: Mon, 12 Nov 2012 11:35:45 -0800
From: miro....@gmail.com
To: croati...@googlegroups.com
Subject: [Croatian News] Za bratića Hrvatskog velikana i humanista Slavka Kavternika, Zvonimira Kvaternika, vaša pozornost!

Želim samo da se ova tema od strane nasilnika, režimskih, ne skriva na krivome mjestu, pa je zasebno otvaram.

Croatian Radio Melbourne Australia
88.3 Southern FM Mondays 10pm
24 Hour Croatian Music Streaming
Bog i Hrvati !
Dok je srca bit ce i Kroacije
AGM

Miro

to Croatian News
Ma i ja, dragi rode Janko, radim dok ne padnem, pa sam tako baš i ja
evo sada pri kraju.
Tek sada vidim ovu tvoju poruku, a trebala mi je biti poslata na
m.r...@inet.hr, ali nije.

Hvaljen Isus i Marija!
Bog i Hrvati, svih vjera!
Miro