Re: FW: Otvoreno pismo Miloradu Pupovcu

Miroslav Rovis

to mirjana, Croatian-News

On 07/07/12 08:23, mirjana wrote:
> -------------------------
>
> *From:*Dražen Keleminec [mailto:drazenk...@gmail.com] *Sent:*
> Friday, July 06, 2012 1:38 PM *To:* Marko Baleta - Šestanovac;
> A-HSP Legrad; Adnan Sivčević - A-HSP
Brčko; Alan Josip Odorčić - Križevci; Alen Dedić - A-HSP Bjelovar; Alen
Želimorski - A-HSP Koprivnica; Andreis Albrecht - A-HSP Knin; Andrija
Zanić - A-HSP Polaca; Ankica Leskur - Kaštela; Ante Čobanov - Šibenik;
Ante Ivišić - Trilj; Ante Milić - Zagvozd; Ante Robić - Zadar; Ante
Tonči - Šilović - Split; Ante Vuković - Sinj; Anto Ivanović - Austrija;
Antun Komazec - Zadar; Arijana Korošec - Zablatje; Bernardica Majnović -
Đurđevac; Blanka Vinković - Osijek; Borna Flass - Zagreb; Boro Ratković
- - A-HSP - Čakovec; Božo Posavec - Tuttlingen; Dalibor Čolig - A-HSP
Bjelovar; Dalibor Zoraja - Otok Slavonski; Damir Čekeliš - A-HSP
Karlovac; Damir Đuran - Solin; Damir Golubić - Koprivnica; Damir
Mićković - A-HSP Zagreb; Damir Stapić - Split; Damir Škrlec - Zagreb;
Danijel Gal - Koprivnica; David Jambrak - Stuttgart; Dejan Danuc - A-HSP
Nedelišće; Dejan Lecić - Zagreb; Denis Štefanić - Kutnjak; Domagoj
Paraga - Cikago; Domagoj Rapan - Osijek; Dominik Grlas - Delnice; Dragan
Hazler; Dražen Antunović - A-HSP Ljubuški; Dražen Glavica; Dražen Mick -
Osijek; Dubravko Klauderoti - Koprivnica; Đuro Markuš A-HSP Zagreb; Edo
Turk - Rijeka; Elena Mihalj Marušić - Šibenik; Emil Čić - Zagreb; Emil
Čić - Zagreb; Emil Živković - A-HSP Osijek; Esmir Čejvan - Travnik;
Esmir Čejvan - Travnik; Filip Brdar - A-HSP Split; Filip Gagula - A-HSP
Zagreb; Franjo Pravdić; Giljanović - Split; Goran Međimorec -
Koprivnica; Goran Rajnović - Pula; Goran Safić - A-HSP Sisak; Hajrudin
Mujezinović - Austrija; Hrvoje Mojđa - A-HSP Zagreb; Hrvoje Salopek -
Slavonski Brod; Igor Mankas - Sisak; Ivan Bastijančić - Zagreb; Ivan
Bešlić - Zagreb; Ivan Birovčec - Pitomača; Ivan Birovčec - Pitomača;
Ivan Galić - A-HSP Hlebine; Ivan Kalinić - Sinj; Ivan Klarić - Zaprešić;
Ivan Pavusa; Ivan Pirija - Garešnica; Ivan Škunca - Zagreb; Ivan
Špoljarić A-HSP Torčec; Ivana Dukić - Trilj; Ivana Đonlić - Trilj; Ivana
Novosel - Zagreb; Ivanka Čeple - Rijeka; Ivanka Polić; Ivica Apatić -
Đurđevac; Ivica Kovač - Zagreb; Ivica Posavac - A-HSP Čepin; Ivo Matić -
A-HSP Bad Lippspringe; Ivo Sedlar - Split; Ivona Ita Perasović - A-HSP
Split; Jadranka Gotovac - Kaštel Stari; Jasenko Kardum - Belišće;
Jasenko Kardum - Belišće; Jasmin Fejzić - Sarajevo; Josip Mišković -
A-HSP Švicarska; Josip Mišković - A-HSP Švicarska; Josip Štokić; Josip
Zvonimir Petrović - Zagreb; Jure Brkljača - Zadar; Jure Brtićević -
Supetar; Jure Čubrić - Zadar; Jurica Hrženjak - A-HSP Slanje; Katarina
Gal - Imbriovec; Klaudio Bebek- Koprivnica; Kristian Ivanušec - A-HSP
Petrinja; Kristijan Bajlović - A-HSP Stuttgart; Kristijan Bajlović -
Stuttgart; Kristijan Đurnić - Veliki Otok; Kristina Vešnar - A-HSP
Rasinja; Krunoslav Dijanić - A-HSP Kutina; Krunoslav Martinović -
Vinkovci; Luka Delimar - Koprivnica; Luka Ivanković - Kaštel Šafilić;
Luka Škvorc - Koprivnica; Marčelo Smitka - A-HSP Zagreb; Marija
Bakić-A-HSP Trilj; Marija Erceg - A-HSP Australija; Marija Klarić -
A-HSP - Sisak; Marijan Vidović - Garešnica; Marina Bogdanović; Marina
Dodig - A-HSP Split; Marina Marđetko - Vuković - Podravka; Marinko Perec
- - A-HSP Bjelovar; Mario Balašković - Osijek; Mario Cicigoj; Mario
Cicigoj - Zagreb; Mario Vela - A-HSP Makarska; Marko Malić - SAD; Martin
Strmečki - A-HSP Sokolovac; Martina Perec- A-HSP Bjelovar; Mate Čavar -
Zagreb; Matija Biskup - Koprivnica; Mensud Campara - A-HSP USA; Michaela
Rejzkova; Mihael Ivurek - A-HSP Virje; Mihael Lončar; Mihael Lončar -
Koprivnica; Mijo Posavac - A-HSP Osijek; Miljenko Borić - Samobor;
Mirela Lukšić - Sisak; Mirjana Kulišić - A-HSP Srinjine; Mirjana
Majnarić- Zagreb; Miro Komljenović - A-HSP Sisak; Mišo Veraja - A-HSP;
Mladen Drozdek - A-HSP Beč; Mladen Papić - A-HSP Split; Mladen
Postružnik - Karlovac; Mladen Schwartz - Zagreb; Mladen Šepić -
Vrbovsko; Neven Krček - Koprivnica; Neven Pavlić - Pula; Niko Ivanković
- - A-HSP Kaštela; Nikola Kovačić - Karlovac; Nikolija Baretić - Zagreb;
Oskar Šarunić; Otok-Dragomir Čelebić; P.Čorluka; P.Madunić; Pero Grkeš -
Dubrovnik; Pero Iličić - A-HSP Novska; Petar Bakić - Trilj; Petar
Madunić - A-HSP Čepin; Renato Milić; Renato Šegan - A-HSP Rijeka;
Renko....@xnet.hr; Robert Drozdek - Zagreb; Robert Gadže; Sanja
Blažeka - Zagreb; Saša Vinković - Osijek; Siniša Galović A-HSP Zagreb;
Siniša Robnik; Sladjana Perec- A-HSP Bjelovar; Slađana Vidović -
Garešnica; Slađana Vidović - Garešnica; Snježana Petrić - Zagreb;
Snježana Petrić - Zagreb; Stjepan Krstanac; Stjepan Medved - Osijek;
Suad Kajtazović - A-HSP Njemačka; Suzana Perec - A-HSP Bjelovar; Sveti
Ivan Žabno; Šime Tolić - Stuttgart; Tamara Kalinić - A-HSP KC; Tamara
Kalinić - Koprivnica; Teja Tejaković - Dragovoljac; Tihomir Žufika -
Molve; Tomislav Blazeka - Zagreb; Tomislav Cerovski - A-HSP Zagreb;
Tomislav Čorić - Antunovac; Tomislav Glavaš - A-HSP Zagreb; Tomislav
Kranjčević - A-HSP Križevci; Tomislav Piškor - Brezovica; Tomislav
Rukavina; Tomislav Talić - A-HSP Šibenik; Tomislav Tuta - A-HSP Zadar;
Tonći Zec - A-HSP Split; Trpimir Gudar; Valentina Golubić - Koprivnica
A-HSP; Valentino Juričin - Zadar; Velj...@gmail.com; Veronika Topić -
Radio Kanada; Vesna Mihaljinac - Zagreb; Vladimir Katić - Slunj;
Vladimir Vicković - Zagreb; Zlatko Krasnec - Drenovci; Zlatko Žugaj -
A-HSP Sisak; Zoran Grujić - Zagreb; Zoran Ivić - A-HSP Legrad; Zvonimir
Benko - Velika Gorica; Zvonimir Svalina; Zvonko Obadić A-HSP Blace;
Zvonko Peteranac - A-HSP Solin
> *Subject:* Otvoreno pismo Miloradu Pupovcu
>

> **Autohtona - Hrvatska stranka prava**
>
> **Zagreb, Ilica 31**
>
> **www.hrvatskipravasi.hr <http://www.hrvatskipravasi.hr/>**
>
> **hrvatsk...@gmail.com <mailto:hrvatsk...@gmail.com>**
>
> **099 827 6510**
>
> */Zagreb, 06. 07. 2012./*
>
> *Predmet : Otvoreno pismo Miloradu Pupovcu*
>
> *Tražimo da prekinete rehabilitaciju četništva u Republici
> Hrvatskoj,
četničku pobunu i zločin u Srbu i okolici 27. srpnja 1941. godine.
Povijesna istina je da u Srbu bilo samo tri žandara i da nije bilo
ustaša. Istina je da su vaši četnici ubijali , palili i protjerivali
Hrvate sa njihovih ognjišta. Sjetimo se samo Boričevca, zločina
hodočasnika Sv. Ani na njihovu povratku kućama iz Kosova kod Knina i
Oštrelja kod Bosanskog Petrovca. Napad na Boričevac je zapovjediočetnik
Gojko Polovina. Kako je vidljivo komunisti u Hrvatskoj nisu digli
ustanak u Srbu niti su imali svojih posebnih aktivnosti u njemu. Prema
tome njihovo prisvajanje ustanka u Hrvatskoj je povijesna laž.*

> *Kao saborski zastupnik u Hrvatskom saboru sramite se što
> organizirate
proslavu i veličanje pljačke, nasilja i ubojstva koje su počiniličetnici
sa svojim vođom Momčilom Đujićem.*

> *Nismo zaboravili da je 25. srpnja 1990. godine u Srbu održan
> miting
na kojemu je četnik i ratni zločinac Vojislav Šešelj pozvao Srbe na
balvan revoluciju, protjerivanje i ubijanje Hrvata te se tako ponovila
1941. godina.*

> *Kao pravaši, branitelji i domoljubi Vas upozoravamo da ako ove
> godine
ne prestanete sa veličanjem četnika, da ćemo znati obraniti istinu
kaošto smo znali obraniti Hrvatsku od Vaših četnika 1991. godine.*

> *STOP VELIČANJU ČETNIKA !*
>
> *Autohtona – Hrvatska stranka prava*
>
> *predsjednik, Dražen Keleminec*

Miroslav Rovis

to Croatian-News

Izvorni naslov:
Fwd: Hrvatskom suvereno upravlja Rotary club još od 2000. godine

(preimenovao da bi se pojavilo pod istu temu kao:

http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/50120ef81370dfa0
)

Najbitniji dio je dalje pri dnu, a to je

####################################################
poziv na prosvjed protiv četničtva u Srbu 27.srpnja.
####################################################

*Hrvatskom suvereno upravlja Rotary club još od 2000. godine*

http://hpstuttgart.blog.hr/

- -------------------------

U ovakvu nas EU-ropu gura institucionalizirana masonerija svih
kategorija:‏

- -------------------------

[...]

**

[...]

*
*

- -------------------------
*
*

*PROSVJED U SRBU*

*Hrvatska braćo, pravaši, branitelje i domoljubi pozivamo Vas da i ove
godine dođete na kontra skup u Srbu, dana 27. 07. ( petak ) s početkom
od 11, 00 sati i spriječimo veličanje četništva od strane Milorada
Pupovca u Hrvatskoj.*

*Okupljanje, 27. 07. 2012. godine do 10, 00 sati u Bruvnu i u koloni u
pratnji policije odlazak u Srb. Pozivamo Vas da ponesete Hrvatske
barjake.*

*Pozivamo sve zainteresirane koji se žele uključiti u organizaciju skupa
iz drugih gradova i žele ići u Srb da nam se jave na mail -
hrvatsk...@gmail.com <mailto:hrvatsk...@gmail.com>, fejs
Dražen Keleminec ili 099 827 6510.*

*Polazak autobusa iz Zagreba u 06, 45 sati sa Mažuranićevog trga.*

*Bog i Hrvati !*

*ŠALJI DALJE OVU PORUKU !*

*Dražen Keleminec*

*
*

- -------------------------
*
*
Globalni Kaos - 4.7.2012 - Emil Čić
<http://www.youtube.com/watch?v=XiJFCR2EXmU&feature=em-uploademail>
Posjetite portal: http://malj.net/

Globalni Kaos internet show, 97. epizoda - Iz masonskog lonca - 4.7.2012.

Tema: Vrijeme apokalipse, masonerija, trovanje GMO hranom, bankarska
mafija, uništavanje i trgovina drogom

Urednik: Vlatko Lacković

Gost komentator: Emil Čić više
<http://www.youtube.com/watch?v=XiJFCR2EXmU&feature=em-uploademail>

- -------------------------

Masoni u Srbiji osnivaju akademiju umjetnosti‏

Štovani i dragi prijatelji, akademici HAZUD Basel,
Šaljem Vam članak iz Slobodne Dalmacije, ponedjeljak 2.srpnja 2012.godine.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Novosti/Svijet/tabid/67/articleType/ArticleView/articleId/179498/Masoni-u-Srbiji-osnivaju-akademiju-umjetnosti.aspx

- -------------------------

Kako Disney - koji je osnovan od Masona a danas ga vodi Židov
- -manipulira podsvijest djece

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6OBDbK2q12I

- -------------------------

ANTICIONISTIČKA OSOVINA

"U slučaju da dođe do stranog napada na Siriju, dogovorili smo se s
našom braćom u Siriji, s Hezbolahom i našom braćom u Iranu da ćemo se
boriti na njihovoj strani", kazao je danas Ahmed Jibril iz
palestinskog Generalnog zapovjedništva fronta za narodno oslobođenje,
javlja AFP.

U intervjuu za libanonsku televiziju Majadin, Jibril je kazao kako će
"izaći na ulice i boriti se na strani časne sirijske braće ukoliko
Siriju napadne tursko-europski savez ili NATO". Pritom je savezništvo
Irana, Sirije i Hezbolaha opisao kao osovinu.

Naznačio je i kako mu je iranski režim kazao da neće dozvoliti napad
na Siriju. "Nekoliko puta smo Turke upozorili da se ne igraju s
vatrom", kazao je Jibril, zaključivši kako je obrana sirijske države
"odlučujuća bitka u kojoj moraju pobijediti kako bi se zaustavili
američki i cionistički projekti".

03.07.2012. AFP

- -------------------------

Preminuo jedan od posljednih hrvatsko-muslimanskih intelektualaca.
Vječna mu slava!

http://www.hkv.hr/vijesti/hrvatska/12165-umro-mirsad-baki.html

- -------------------------

POZIV

Klub žena Autohtone - Hrvatske stranke prava prikupio je dječju odjeću
za djecu od 0 - 12 godina. Pozivamo sve kojima je potrebna dječja odjeća
da dođu po nju dana 11. 12 i 13. srpnja 2012. godine od 09, 00 do 13, 00
sati u prostorije Stranke ILICA 31 ( prolaz Kerempuh ) u Zagrebu

Dr. Borogovac: Tuđmana i Aliju instalirala je UDBA

http://e-posavina.com/portal/u-izlogu/reagiranja/2539-dr-borogovac-tumana-i-aliju-instalirala-je-udba

Miroslav Rovis

to Croatian-News