JUGOSLAVIJA NIJE SRBSKI PROJEKT (2)

Tomislav Dragun

to ivan valek, kopija: Josip Jurčević, Tomislav Nürnberger, Annie Boban, Ante Baraba, Vladimir Biondic, Davor Smokvina, jelena vitezica, di...@net.hr, dk babic, Anđelko Kaćunko, anđelko jelicic, Rudi Tomic, Zlatko Virc, Lovorka Dragun Mirković, Željka Lovrenčić, Hrvoje Mirković, Arna Sebalj, Zrinka Dragun, Fra. Andrija Nikić, Mihaela Barbaric, Branko Čačuga, Emil Cic, Vladimir Ciric, Ilko Cimic, croati...@googlegroups.com, sr.Klaudija Duran, 063. Eva Kirchmayer Bilic, frank...@gmail.com, Mijo Gabrić, Mijo Gabrić, Martin Grgurovac, Dobroslav Paraga, Hamza Mujagic, Ivan Sinčić, Ivica Plazonja, Milan Kesić, ljerka....@gmail.com, Niko Soljak, Moderator Nadbiskupskog duhovnog stola, Tomislav Ostojić, Davor Pavuna, 21. Mile Prpa, Stjepan Razum, Teja Tejakovic, Marko Zupan
Uvaženi prog. Jurčević

Danas sam nastavio pisati ovaj tekst. Jučer nisam stigao, imao sam nekih hitnijih zadaća.
Pišem po čvrsto određenom planu.
Vaše opaske, kao i uvijek, rado ću razmotriti i o njima reći svoje.

Srdačan pozdrav

dr. sc. Tomislav Dragun

P.S.
Zasad samo ovo: Život ne poznaje struku, nego samo istinu.
Jugoslavija nije srbski projekt.docx