Re: Posljdnja molba, ili kako Google HR-YU zlorabi neznanje koristnika

Miroslav Rovis

to ivica luetić, croati...@googlegroups.com
Ivice,
imate podrobne opise:

https://groups.google.com/group/croatian-news/msg/430bbb532b535c57

Odpišite se, ali od grupe, ne od mene, ja nemam te ovlasti!

Slikopis pogledajte:

"Lectio 8, o spamu i zloporabi od strane djelatnika Google-HR(YU),
2012-10-17, 05h"
http://www.youtube.com/watch?v=wmytyoAURfQ

vama namjenjen, vi ste u njemu spomenuti i objašnjavam vama!

Ako dobivate, Ivice, sa croati...@googlegroups.com
onda se na tu adresu odpišite.

Zar sam ja Croatian-News?

--
Miroslav Rovis
m.r...@inet.hr
miro....@gmail.com
091 266 0202
#=== osuđen: ===#
http://www.croatiafidelis.hr/Miroslav_Rovis_politicki_progon/
#=== pravomoćno! ===#
http://www.exDeo.com
http://groups.google.com/group/croatian-news/
http://www.youtube.com/user/miroR2
nije moj profil, ali do siečnja 2012., a i kasnije, tamo postavljah:
http://www.youtube.com/user/prosvjednikkrcmarek
Ima nešto i ovdje:
http://vimeo.com/user9621785
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/
# Bez ovog redka i svih redaka izpod, su
# algoritamski zbrojevi koji jednoznačno identificiraju gornji tekst
# Prilikom slanja poruka, formatiranjem se tekst donekle mienja,
# ali je uz pomoć ovih zbrojeva moguće provjeriti je li taj formatirani
# tekst nastao iz onog koji ovjeravaju MD5 i SHA256 zbrojevi, što ja
# koristim.
# MD5
57269c15ffad5068abf32d94f97d2866
Luetic_ne_zna_ili_ne_prima_Google_HR-YU_zlorabe.txt # SHA256
022643d17d7931cd7d6d070f1ecc70f730eddb96fc3fbbfbb3744c1b1411d32e
Luetic_ne_zna_ili_ne_prima_Google_HR-YU_zlorabe.txt #
Luetic_ne_zna_ili_ne_prima_Google_HR-YU_zlorabe.zip # je u privitku,
sve je PGP-podpisano.
signature.asc