SOTONA NE SPAVA

Yanko Galinac

to Fra Ljubo Lebo, Josip Banovic, Jurica Jezerinac, Mark Lescanec, Miro [Croatian News], Miroslav #2 Rovis, Miroslav #3 Rovis, Mladen Schwartz, Natko Kovačević, Rudi Tomic, Sime Tolic, Stipe Curic, Tihomir Janjicek, Veronika Topic, Vladimir Furjanic, Zvonimir Kvaternik, Zlatko Gustin, Zeljko Tomasic, Zeljko Tomasevic
KAKO SOTONA NE SPAVA: SABRAO SAM SE I ZELIM PODIJELIT SA VAMA.
TALIJANSKI FASISTI SU NAM DALEKO VECI NEPRIJATELJI OD CETNIKA AKO IDEMO I U DALEKU PROSLOST I SADA SVE DO DANA DANASNJEGA ONI RADE PLANSKI I NEPOPUSTAJU KAD GOD I GDI GOD IM SE PRUZA PRILIKA ONI JE I TO MAKSMALNO ISKORISTE PROTIV NAS HRVATA. NIKAD U POVIJESTI NISU STALI NA NASU STRANU. NAPRIMIJER USTASE NA CELU SA ANTOM PAVELICU FASISTI IH DRZALI U ZATVORU. U ZATVORU DOG GOD IM NISU PODPISALI STO SU U MUTNOME HTIJELI ULOVITI, TOBOZE STALI SMU IZA NAS A U STVARI GDI GOD SU MOGLI CAK I NISU SAKRIVALI UPOTRIJEBILI SU SVE MOGUCE DA SU UNISTAVALI NDH. I SUROVALI SA CETNICIMA I CAK MODERNO NAORUZAVALI CETNIKE PROTIV NAS. ZATO I PODRZAVAM DIJELOMICNO HRVATSKE PARTIZANEU ISTRI I DALMACIJI STO ZNAMO DA SU I ONI PREVARENI I IZMANUPULIRANI OD STRANE TITINI CETNKCKIPARTIZANA STO IM JE TITO UVALIO ZATO I JESU UBIJANI HRVATSKI KUMUNISTI I PARTIZANI KOJI NISU MOGLI BIT CETNICKE SLUGE JEDAN OD NJIH JE BIO I ANDRIJA HEMBRANG. SLUSAJUCI DANAS HTV JADNI HRVATI JOS SE NISU OTRIJEZNILINEKI NI PROBUDILI OD PONOSNOG SLAVLJA PUSTANJE GENERALA NA SLOBODU I SUD PRAVDE IH OSLOBODIO ILI BOLJE RECENI POTVRDIO PRAVDU NEVINOST I POSTENJE. I VEC JE SOTONA I SOTONSKE HRVATSKE SLUGE IZMANIPULIRALI I ISKORISTILI GENERALA ANTU GOTOVINU DA JE POZVAO SRBE NATRAK DOMA NADAM SE DA JE GOTOVINA MISLIO NA SRBE A NE NA CETNIKE ALI SOTONA NE SPAVA I EVO TI KOSTI DA SE GLODJEMO MEDJU NAMA PRIJE NEGOL SE ISTA POKRENULO ZNACI HRVATSKI TUDJI SLUGANI SU IMAJU UVIJEK DVA ADUTA U DZEPU. NISU USPIJELI GA ZADRZAT U ZATVORU ALI SU USPIJELI GA OBLATIT A JADAN JOS SE NIJE NI NASPAVAO NITI DOSO U SVOJ RODNI ZAVICAJ PRIMOSTAJN. HRVATSKI NARODE POZIVAM TE NA MOLITVU I DA OBNOVIS SVOJ KRSCANSKI ZAVIJET KRENI I OCISTI SVOJ VRT DVORISTE OD KOROVA SMRADA I SMECA STO TI GA NANIJELI VIJETRI IZ MRAKA. BILO BI LIJEPO DA SOTONSKA HRVATSKA MIDIJA NE SIJE OTROV MEDJU NAS PA NEKA PUSTE GENERALE NA MIRU NISU IH BRANILI DOK SU BILI U ZATVORU A NETREBAJU SE NI SAD BRINUT ZA NJIH I POSTAVLJAT IM NEUGODNA PITANJA I ZAMKE. UZ BOZJU POMOC ZA DOM SPREMNI

Bozo Posavac

to croati...@googlegroups.com

Boze Dragi cuvaj nas daj nam snage i razuma da spoznamo zamke svih fasista, koji nam prijete, jer svi su isti koji nasrcu na nas, negiraju nase postojanje, pa kome je Filip 4 cestitaona odbrani od Turaka; srbljima koji su sa turcima zauzimali Ugarsku ili Zrinjskome koji ih ja razbio??. Hrvatska Hrvatom i Zadom Spremni.

-------- Original-Nachricht --------
> Datum: Tue, 20 Nov 2012 01:06:10 +0000
> [...]

Miroslav Rovis

to croati...@googlegroups.com, ri...@gmx.de, Yanko Galinac
Janko, dobro si napisao!

A dodat ću dolje što mislim gdje spominješ Hrvatske partizane u Istri,
te o izjavi gen. Gotovine o povratku Srba.

On Wed, 21 Nov 2012 22:26:09 +0100
"Bozo Posavac" <ri...@gmx.de> wrote:

> [...]
> Turaka; srbljima koji su sa turcima zauzimali Ugarsku ili Zrinjskome
> koji ih ja razbio??. Hrvatska Hrvatom i Zadom Spremni.

Za Dooomm!
Eh, da! Danas sam imao radost razgovarati s jednim poštenim partizanom
starim blizu devedeset godina.
Nije se bunio kad sam mu rekao da više volim Ustaše, i da ne volim Tita
i jugoslaviju, već da ovo mora biti jedino Hrvatska.
A s puno gorčine je pričao o Dravogradu, gdje je bio 1945. Puno naroda,
puno tuge, puno jada!
Nije htio preveć izravno obtužiti svoje, ali nije se iz duše bunio (kao
neki zatucani komunjare) kad sam se ja žalio da su četno-partizani
previše pobili Hrvata dok se Hrvatska selila bježeći pred njima.
Ja mu jesam naglasio da i ja poštujem Andriju Hebranga, te da je među
partizanima bilo poštenih jer i na jednu i na drugu stranu su mladići
odvađani bez pitanja, pa je, primjerice, jedan Ivan Aralica, proveo,
častno jer je častan čovjek, svoje ratovanje u partizanima.
Pomirbe mora biti!
Nismo stigli o svemu pričati.
Pa sreli smo se pred zubarskom ordinacijom, i nisam mu ni prezime
zapamtio, što mi je sada žao, jer ovako se možda više ne ćemo sresti, a
rado bih bio snimio njegovo svjedočanstvo za uzpomenu i za poduku
mladima koji tek moraju našu povjestnicu saznati, a uglavnom je slabo
saznaju u školama, nedostatno...
Mislim da je Pravoslavac, ali Hrvatski. Znam, jer zločini duše
oskrnave, a duša vjerna Bogu, što ja još jesam, i molim Milost od Boga
da ostanem, osjeća oskvrnuće u sugovorniku, da nije zločine činio, nego
se vidi da je dobro činio koliko je mogao, u onom metežu ratnome...
Spomenuo sam mu ja onog Srbina koji se u Haagu razplakao što je morao
ubijati Muslimane u Srebrenici 1995. (Dražen Erdemović?), jer bi inače
Mladićevi krvnici, vojnici sudrugovi mu, ubili njega...
Nije se okrvavio sigurno, ako nije životom vlastitim prinuđen bio, a
iztraživao nisam dalje...
Ovdje moram spomenuti da mi je drago da si, evo ne znajući, Janko,
podržao moga strica Istarskoga partizana!
Poginuo je za Hrvatsku Istru, jer nisu ih tada učili toliko baš o nekoj
jugoslaviji...

Ma naravno! Ma on je prepošten čovjek i to je rekao tako iz duše da ne
razumije samo onaj tko ne zna što je dobra volja pomiešana, jest,
generale, moram ti to reći, s malo nedostatnog uvida radi zaborava, ali
zaboravila je ciela Hrvatska, ne samo ti generale Ante Gotovina!

Zaboravila je ciela Hrvatska, u medijima što svjestno a što u
hipnotičkom snu to zaboravljaju, da je poviestna Hrvatska, ona koju smo
s odjeljenom Hrvatskom Krvi, novim što danas nekim narodom pred
licem zemlje postaju, ako prezru istinu preostalih Hrvata Muslimana, od
Asafa Durakovića do Alije Šiljka, od Bojovnika iz Specijalne Policije i
iz svih postrojba Hrvatske Vojske, do osamstotinjak poginulih na
spomeniku pred zagrebačkom Džamijom koja je vitka i liepa, ali nije kao
Poglavnikova Džamija, i nažalost zanemarivo malo, skoro nimalo
Muslimana Hrvatskog Vieća Obrane, jer tamo je buktio sukob, krivnjom
obiju strana, koje više, koje manje, ne ulazim, jer dostatno ne znam,
ali znam da Alija Izetbegović htjede mir sa Srbima dok je Hrvatska već
težko krvarila, i znam da su Tute Naletilića neki "Katolici" izrodi
(neki su još živući mislim, i ne ću iztraživati, naprosto bojim se, već
me i ovaj režim progoni, pa što još da me gone i neke grane podzemlja u
koje se onda uviek pretoče takvi zločinci...)
I znam da su Tute Naletilića neki "Katolici" izrodi ubili Blaža
Kraljevića i njegove i Muslimane i Katolike HOS-a...

Naravno da je gen. Ante Gotovina mislio na Srbe a ne na četnike da se
vrate.

Jest, on je prepošten čovjek i to je rekao tako iz duše da ne
razumije samo onaj tko ne zna što je dobra volja, pomiešana, jest,
generale, moram ti to reći, s nedostatkom razumievanja radi zaborava.
Ali zaboravila je ciela Hrvatska, ne samo ti generale Ante Gotovina!

Zaboravila je ciela Hrvatska, kao da je u hipnotičkom snu, da je
poviestna Hrvatska, ona koju smo s odjeljenom Hrvatskom Krvi,
danas nekim novim narodom pred licem zemlje, ako isti
prezru istinu preostalih Hrvata Muslimana, od Asafa Durakovića do
Alije Šiljka i do osamstotinjak poginulih za Dom, jer Hrvati u Islamu su
1991. kretali u obranu Hrvatske pretežito jer su ih djedovi njihovi
učili o Hrvatskoj Državi do Drine, gdje je sloga bila između Katolika i
Muslimana, sloga i jedinstvo.
Pod Francetićem Jurom, te Rafaelom Bobanom, u Legiji Crnoj, više je
Muslimana ratovalo nego li Katolika, i bili su jedno, bili su ratni
druzi, branili su jedni druge, umirali zajedno, nije se gledalo je li
vjeruje u Križ ili Polumjesec, bili su nam djedovi braća i tako su
braća pod zemljicom crnom, od Jazovke do Bleiburga i od Slunja do
Odžaka, i od Maribora preko Maclja ili svima drugim putima do
Gjevgjelije širom tamnice jugoslavenske kamo su na marševe smrti
odvađani i umirali i mučeni i ubijani 1945. i poslije.

A zaboravila je, velim, ciela Hrvatska, kao da je u hipnotičkom snu, da
je poviestna Hrvatska u krajevima njezinim Hercegovini (koja nije samo
zapadni batrljak malo licemjerne Hrvatske, da, jer prezirete poviest, i
ne uzimate svojega Blaža Kraljevića nego krive ljude za uzor,
Hercegovci!) i Bosni, posebice Bosanskoj Posavini, da je ta poviestna
Hrvatska u pola toga svojega prostora, od Hrvata, Katolika i
Muslimana, očišćena, te im povrata neima!

Pa ne treba taj narod koji nas je tako očistio iz pola susjedne
titovskog imena Države Bosne i Hercegovine, zvati natrag nikamo, žao mi
je. Ne treba taj narod, generale Ante Gotovino zvati natrag, ako ne
počne on zvati koje nas je protjerao.

Jer, pozor, ovo je podatak, i toga se uviek moramo sjetiti, a
neka me izprave ili neka me dopune Hrvati iz te republike otete, jer
baš i nema tamo u tome promjena, budući nema odustajanja kod većine od
velikosrbstva...

Jer, pozor, ovo je podatak s kojim se mora počimati kad se o povratku
Srba u Hrvatsku govori:

Na području koje zauzima danas tzv. "republika srbska", koju ja zovem
republika oteta, republika prokleta, 1990. živjelo je šezdeset i šest
posto stanovničtva Hrvati (Katolici i Muslimani), a ostalo, oko
trideset i tri posto, nisam statističar, i ne znam ostalih
nacionalnosti udjele, Srbi.

Da bude sasvim jasno, u toj republici otetoj, dva od tri stanovnika
godine Gospodnje 1990. bila su Hrvati, a jedan Srbin.

Danas je Hrvata tamo možda postotak dva.

Da bude sasvim jasno, danas su na tom poviestnom Hrvatskom teritoriju
od svakih stotinu ljudi valjda četrdeset i devet Srbi a jedan Hrvat.

Pa ne treba taj narod koji nas je tako očistio iz tog poviestnog
Hrvatskog kraja, jer Hrvatska je poviestno do Drine uviek bila, a Srbi
su se stoljećima naseljavali, često mirno, i to se mora imati u vidu u
budućnosti, ima divnih Srba, nisu svi krvožedni četnici, ali često
nasilno, bilo ubijanjem ili ekonomskim porobljavanjem i protjerivanjam
Hrvata i onda osvajanjem Hrvatskih teritorija.

Kad bi taj narod, kao što ima u toj repoblici otetoj, republici
prokletoj, "republici srbskoj", iniciativa za povratkom Hrvata,
primjerice Danijel Senkić iz Zenice ili Tuzle (ne pamtim više dobro) i
aktivisti oko njega, trudili su se oko povratka Hrvata u Republiku
Srbsku, i valjda se još trude, ne pratim toliko...

Kad bi taj narod imao većinu humanih kao što je Daniel Senkić i drugi, a
ne onaj ljigavi smrad od Dodika i njegovi...

Kad bi taj Srbski narod u Republici Srbskoj izborio i omogućio
povratak, kao i svu poviestnu istinu, ali toliko je i Danijelu sigurno
previše saznati, jer i moji izrodi brišu poviest, pa kako bi onda on
mogao doći do starih i prastarih istina a to je da je do Drine Hrvatska
bila, a da su Srbi kasnije preuzimali Hrvatske prostore, na mirne i
na nasilne načine...

Ali kad bi taj Srbski narod u Republici Srbskoj izborio i omogućio
povratak mojih Hrvata, sve bi se još moglo mirno rješiti, sve!

I tek kad bi povratak postao moguć (održiv povratak, istinski
povratak) tamo, tek tada bi, generale Ante Gotovina bilo primjereno
zvati Srbe da nam se vrate i ovamo.

Međutim, dragi Ante, našli su te na krivoj nozi, i rekao si to
što si rekao, nedostatno promišljeno a iz duše pošteno, misleći na
poštene Srbe, kojima i ja naravno želim povratak, ali uz povratak i
naših u toliki oteti prostor.

I ne može onom tko čistu dušu ima, smetati što si dobrom dušom rekao.

Ali, eto, pokušah prikazati ogromni skriveni i zaboravljeni dio mozaika
stvarnosti koji hipnotizirana Hrvatska nema pri motrenju zbivanja danas.
--
Miroslav Rovis
m.r...@inet.hr
miro....@gmail.com
091 266 0202
#=== osuđen: ===#
http://www.croatiafidelis.hr/Miroslav_Rovis_politicki_progon/
#=== pravomoćno! ===#
http://www.exDeo.com
http://groups.google.com/group/croatian-news/
http://www.youtube.com/user/miroR2
nije moj profil, ali do siečnja 2012., a i kasnije, tamo postavljah:
http://www.youtube.com/user/prosvjednikkrcmarek
Ima nešto i ovdje:
http://vimeo.com/user9621785
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

# Bez ovog redka i svih redaka izpod, su
# algoritamski zbrojevi koji jednoznačno identificiraju gornji tekst
# Prilikom slanja poruka, formatiranjem se tekst donekle mienja,
# ali je uz pomoć ovih zbrojeva moguće provjeriti je li taj formatirani
# tekst nastao iz onog koji ovjeravaju MD5 i SHA256 zbrojevi, što ja
# koristim.
# MD5
b1098986681e438ce0d84786bcf90a8a
Janko_Zli_ne_spava_genGotovina_povratak_Srba.txt
# SHA256
31d7e072db11cf531a976b9e4fb8c151ba86237d3c27f70f709f4b3190a6cf90
Janko_Zli_ne_spava_genGotovina_povratak_Srba.txt
# Janko_Zli_ne_spava_genGotovina_povratak_Srba.zip
# je u privitku, a sve je mojim PGP-podpisom ovjereno.

Janko_Zli_ne_spava_genGotovina_povratak_Srba.zip
signature.asc