Re: zbog čega se ne čitaju imena (u Vukovaru, poginulih i nestalih)

Miroslav Rovis

to Pavković Mladen, Croatian-News

POZOR: bude li pismo necitko, pricekajte izpravak, sa strpljenjem, molim
vas!

On 05/11/12 20:06, Pavković Mladen wrote:

> [...]
> in error, please notify the sender immediately by replying to this
> message and delete it without reading from your computer.
>
> OBAVIJEST O POVLAŠTENOSTI I POVJERLJIVOSTI PORUKE
> Ova poruka i svi njezini prilozi mogu sadržavati pravno povlaštene
> i/ili povjerljive podatke te su isključivo namijenjeni imenovanom
> Primatelju. Ukoliko niste imenovani Primatelj, ovime ste obaviješteni
> da je svaka neovlaštena uporaba ove poruke strogo zabranjena. Ako ste
> poruku primili greškom, molimo da odmah obavijestite Pošiljatelja, te
> da poruku i sve priloge izbrišete sa računala bez čitanja.
Štovani Mladene Pavkoviću,
dobio sam, eto što radi obnove svojih računalnih sustava, što radi
manjih i većih nezgoda i nedaća, tek večeras otvaram.
Pogledajte poruku od povjerljivost neposrjedno iznad.
Ne bi smjela vriediti.
Ali mi to potvrdite, molim vas.
Jer u protivnom ne mogu proširiti vaše pismo, što bih htio učiniti, na
Croatian-News, kamo također šaljem ovo e-pismo s ovim upitom.

Miroslav Rovis

Ovo pismo ne podpisujem PGP-om, jer mi je Thunderbird toliko od strane
Crvene Bande iz"hack"iran, da ne bih niti mogao izpravno prosliediti i
podpisatii, bez prevelikog posla razne zaobilazne obrade ("workarounds").

Dopustite izpravke i podpisanu poruku u nastavcima, i to kad stignem,
jer nakon jednih poslova imam jako puno zaostalih poslova koje sada
moram napraviti (jedan samo od kojih je i pregled i odgovaranje na poštu)

Ako vrlo cienjeni Mladen ne primi poštu, prijatelji njegovi, prosliedite
mu vi.
Bez odgovora, ne znam hoću li na Croatian-News postaviti njegov tekst
(kojeg je vjerovatno Mladen i poslao na jednostavniji ali loš način, u
Word dokumentu, kakav na Mreži ne ostaje lahko traživ ni nalaziv... jer
su nam sustavi elektroničke pošte pod kvariteljskom nadzorima...)

Bog i Hrvati!
Miroslav Rovis

Miroslav Rovis

to Pavković Mladen, Croatian-News
Piše Mladen Pavković (Miroslav Rovis samo prenosi)

UBIUDR traži da se 18. studenoga javno pročitaju imena svih poginulih i
nestalih Branitelja Vukovara!

Udruga branitelja, invalida i udovica Domovinskog rata Podravke(UBIUDR)
već nekoliko godina, poglavito prigodom obilježavanja obljetnice
okupacije Vukovara, neprestano postavlja jedno te isto pitanje: zbog
čega se ne čitaju imena poginulih i nestalih hrvatskih branitelja iz
Domovinskoga rata, a odgovora – nema.

Naime, i ove godine tražimo, prije svega od Ministarstva branitelja, da
se 18. studenoga u krugu vukovarske ratne bolnice ili pak na
Memorijalnom groblju žrtava iz Domovinskoga rata ovoga grada javno
pročitaju imena svih koji su dali živote za obranu Vukovara, a time i
za slobodnu, samostalnu i neovisnu hrvatsku državu. U ovom gradu-junaka
nalazi se i najveća masovna grobnice u Europi nakon II. svjetskog rata,
ali niti kod ove grobnice, gdje je čak postavljeno 938 bijelih križeva
od kojih svaki simbolizira jednu žrtvu ekshumiranu na ovom mjestu, baš
kao ni na Ovčari, ne pišu imena poginulih, tako da se stječe dojam da
su brojke, a ne ljudi od imena i prezimena dali svoje živote na Oltar
Domovine.

Amerikanci, primjera radi, svake godine na obljetnicu terorističkog
napada na zgrade njujorškog trgovačkog centra (WTC) čitaju imena svih
koji su poginuli u tri nebodera, a prvi sa čitanjem počinjao je
predsjednik SAD-a! Zašto tako ne bi moglo biti i ove godine u Vukovaru,
kad ćemo obilježavati tužnu obljetnicu srpske okupacije, zašto ne bi
prvi počeo čitati imena poginulih i nestalih Vukovaraca predsjednik
Republike Hrvatske, a potom bi mu se pridružili i svi drugi, od
branitelja do učenika osnovnih i srednjih škola iz čitave Hrvatske?

Imena poginulih u Vukovaru, ali i u Škabrnji toga bi se dana, 18.
studenoga, trebala pročitati i u Hrvatskom saboru, ali i u školama.

Svi znamo da su mnogi poginuli ili nestali u obrani Vukovara i
Škabrnje, ali tko zna, osim nekolicine, imena tih ljudi, junaka
hrvatskog Domovinskoga rata?

Ministar branitelja Predrag Matić-Fred, usredotočen je na objavu
Registra hrvatskih branitelja, za kojeg je rekao da će njegovo
objavljivanje biti „najljepši poklon braniteljima za Božić“, a mi mu
poručujemo da bi još ljepši poklon bio da se objavi Registar poginulih,
nestalih i umrlih hrvatskih branitelja! Takav „registar“ očito nije još
moguće javno objaviti jer prema svemu sudeći nije sređen, čak ni 21
godinu nakon početka agresije na Republiku Hrvatsku!

A kad su hrvatski branitelji odlazili u rat svi su govorili „vaša će
imena biti upisana zlatnim slovima“!

Gdje su ta „zlatna slova“, gospodine Matiću?

Gdje je popis svih poginulih i nestalih hrvatskih branitelja i civila?
Zašto još do danas nije javno objavljen?

Bojimo se da je to zbog toga jer ga „nema“!

Kad se govori o hrvatskim žrtvama iz Domovinskoga rata onda se ističu
samo brojke, a za one koji su dali život za Domovinu najmanje što bi
mogli učiniti je da javno objavimo ili pročitamo njihova imena!

Hoće li ih netko ipak javno pročitati 18. studenoga barem u Vukovaru?

Mladen Pavković,

predsjednik Udruge branitelja, invalida i udovica Domovinskog rata
Podravke(UBIUDR)

tel/fax:048-651-573, 099-6651-562

On Sun, 11 Nov 2012 18:45:07 +0000
Pavković Mladen <mladen....@podravka.hr> wrote:

> Neprestano prisluškuju, otvaraju poštu, poruke... eto to je to. pozz
# Bez ovog redka i svih redaka izpod, su
# algoritamski zbrojevi koji jednoznačno identificiraju gornji tekst
# Prilikom slanja poruka, formatiranjem se tekst donekle mienja,
# ali je uz pomoć ovih zbrojeva moguće provjeriti je li taj formatirani
# tekst nastao iz onog koji ovjeravaju MD5 i SHA256 zbrojevi, što ja
# koristim.
# MD5
c09873db0ab42369e40fcfc6dc032fde
UBIUDR_MPavković_imena_čitati_u_Vukovaru_2012-11-18.txt # SHA256
d34ed330b88138c26e007c10df23e3304959be924a828d1ff76e57490f2ae390
UBIUDR_MPavković_imena_čitati_u_Vukovaru_2012-11-18.txt #
UBIUDR_MPavković_imena_čitati_u_Vukovaru_2012-11-18..zip # je
PGP-podpisan u privitku.

UBIUDR_MPavković_imena_čitati_u_Vukovaru_2012-11-18.zip
signature.asc