%100 güvenilir bu programla giremediğiniz bütün sitelere gire bilirsiniz

1 view

yakup...@gmail.com

to C++ Bulgarian User Group
bir çogumuz bazı sitelere giremiyoruz ve bazen siyasi bacen baska nedenlerden bu durumlardan dns ayarlarıyla oynamamıs gerekiyor ancak o zamanda yasal suç işlemiş oluyoruz bu nedenden dolayı bu işin yasal yolarını aradım ve bir program buldum programın izinleri tamamle yabacı ancak lisasli oldugu yasal duruma geliyor
o progmın indirme linkler
http://bc.vc/ki5b0o
veya
http://bc.vc/G9Nulj
interneten indirdiginiz bütün programları virüs taramasından geçirmeiz önerilir
not : interneten üzerinden maç izlemizde yardımcı olur %100