Много ми пука 2021 целия филм с бг аудио!

1 view

Fidelia Bourg

to covenla
Много ми пука (I Care a Lot) бг аудио целия филм [на български] 2021 | Комедия, Криминален, Трилър, Драма | Много ми пука бг аудио целия филм (online) | STX Films, Black Bear Pictures, Crimple Beck | Много ми пука целия филм на български език | Rosamund Pike as Marla Grayson, Peter Dinklage as Roman Lunyov, Eiza González as Fran, Dianne Wiest as Jennifer Peterson, Chris Messina as Dean Ericson

Кликнете ТУК, за да гледате
Много ми пука онлайн!
➡️➡️ https://t.co/1RSG6bPQcs

Резюме
"Много ми пука 2021" е забавна комедия, която се развива в свят изпълнен със смях и неочаквани обрати. Главният герой, Нико, е млад и амбициозен човек, който има ясни цели в живота си - да бъде успешен и щастлив. Но нещата не вървят така, както той ги планува.

Нико бърза през живота си като поезда без спиране. Той е като комбайн - решил да пожъне всичко наоколо. Но някъде по пътя той изгубва контрол над времето и започва да разбива световни рекорди в бързината си. Времето става приказно - дни продължават за секунди, а часовете стават като миг.

Нико се превръща в нарушител на времето - като шоколадов фонтан, преливащ от сладки моменти и безкраен забавляваш мрак. Той хапва живота на парчета и целия свят остава безшумно учуден от скоростта му. Нико забравя да спира и да диша - той е като каруца, избягала от стадото.

Но както винаги, има въстановяваща сила. Нико среща мистериозна фигура - Времето само пред него не губи нито миг. Той го учи на ценностите на бавното и задължително прекъсване. Започва се размисъл в душата на Нико - казаната приказка свършва ли, трябва ли животът да е вечна борба за по-добрите часовници?

"Много ми пука 2021" провокира всички, които забравят да усмихват и рискуват си по една лудост, две любовта, искрица искания или три омагьосани минути на галаксията. Комедия, в която времето беше превзет от алкохолни парчета и хубавите хора стават по-силни от времето.

Много ми пука гледай онлайн [online]

Много ми пука [целия филм] онлайн с бг субтитри

Много ми пука бг суб - бг аудио субтитри 2021

Много ми пука бг аудио целия филм [безплатно]

Много ми пука бг аудио целия филм [онлайн]