düğün daveti

Serpil Atmaca

to co...@googlegroups.com

Merhaba,

Esra, Gülsüm’lerin döneminden Gamze Temiz. Hatırladınız mı bilemiyorum ama evleniyormuş. Ailesi düğüne gitmiyormuş. Esra, Hacer birkaç kız ve yurttan anneler katılacak. Sebebini sorgulamadım ama der ki

“Beni tanıyan herkese söyleyebilir misin abla? Biz koskoca bi çosev ailesiyiz.”

Kısacası ailesi olarak Çosev’li abla ve abilerini davet etmekte. Arzu ablası, Yelda ablası, Nejla ablası, Gürkan abisi bana söylediği ilk aklına gelen isimler.

Tarihler: 7 haziran kına 19:00, 8 Haziran düğün 17:30.

Adres:

Stardust park cafe

İşçi blokları mah. 409. Sokak

Arman Talay spor tesisleri

100. yıl Balgat.

Evet kimler gelmek ister?

Serpil Atmaca

Leader/Electrical Systems

Avionics Systems and Software

sat...@tai.com.tr

TAI - Turkish Aerospace Industries, Inc.
Address: Fethiye Mh. Havacilik Blv. No:17 06980 Kazan – ANKARA / TURKEY Tel: +90 312 811 1800-6280 // Fax: +90 312 811 1425     www.tai.com.tr

Legal Notice :
The Terms and Conditions which this e-mail is subject to, can be accessed from this link.

yc

to co...@googlegroups.com
Ben katılmak isterim

Yelda
--
---------------------HAFTANIN ÇOSEV İLKESİ ---------------------

ETKİNLİKLERDE GÖNÜLLÜ

•KATILDIĞINIZ ETKİNLİKLERDE ÇOCUKLARI MUTLAKA GÖZLEMLEYİNİZ. OLUMLU VEYA OLUMSUZ GÖZLEMLERİNİZİ, BAŞKANINIZA YAZILI OLARAK VERİNİZ.

•HER ETKİNLİK SONRASINDA ETKİNLİĞİ DEĞERLENDİRMEK ADINA YAPILACAK OLAN KISA TOPLANTILARA/GÖRÜŞMELERE VAKTİNİZ MÜSAİT İSE MUTLAKA KALARAK, GÖZLEMLERİNİZİ DİĞER GÖNÜLLÜLERLE PAYLAŞINIZ.

----------------------------------------------------- ---------------------

***** GÖNÜLLÜLÜK KEYFİYET DEĞİLDİR - http://www.cosev.biz.tr
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "cosev" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cosev+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Gürkan Ari

to co...@googlegroups.com, arı jeo
Ben de katılmak isterim. Ama kınaya ablalar mı katılacak. Yoksa düğüne mi katılacağız.

Sevda ÇOSEV adına
Çiçek gönderelim

Tulin Itir

to COOSEV
Bende katılam isterim,

20 Mayıs 2014 13:38 tarihinde Serpil Atmaca <sat...@tai.com.tr> yazdı:
--
[...]

Tülin ITIR

Temizlik UyariLütfen AMA lütfen çevremizi temiz tutalım!!!

Arzu Nuray

to co...@googlegroups.com
tabiki ben varım :)
her ikisine de

20 Mayıs 2014 16:30 tarihinde Tulin Itir <tulin...@gmail.com> yazdı:

--
Arzu NURAY
Şb.Md.V.

kaan akay

to co...@googlegroups.com
bende gelirim ablacım

From: sat...@tai.com.tr
To: co...@googlegroups.com
Subject: [ÇOSEV] düğün daveti
Date: Tue, 20 May 2014 10:38:44 +0000

nejla oklan

to co...@googlegroups.com
bensiz düğün olur mu da içimde kalmasın, çok küçük evlilik için :(

gnlce gnlmce

to co...@googlegroups.com

Herhangi bir aksilik olmaz ise ben de gelmek isterim..

Serpil Atmaca

to co...@googlegroups.com

Bence de yaşı çok küçük ama karar vermiş yapabileceğimiz bir şey var mı bilemiyorum. Aldığı karar bize yanlış da gelse yetişkin olduğunu kabul edip yanında olmaktan başka yapabileceğimiz pek bir şey yok gibi gelmekte bana….

nejla oklan

to co...@googlegroups.com
maalesef, soyadı değişmiş bile

Gürkan Ari

to co...@googlegroups.com, co...@yahoogroups.com

Evet Arkadaşlar;

Serpil yazmış kimler gidiyor. Sanırım düğüne gideriz ÇOSEV Çiçeği orada olacak.

Serpil Kına ve Düğün 1 Gün ara ile aynı yerde mi?
Anlayanlar anlatabilir mi?

to co...@googlegroups.com, co...@yahoogroups.com, arı jeo

Buyrun efendim.

Kına : 7 Haziran  19:00

Düğün: 8 Haziran  17:30

Stardust Park Cafe

İşçi blokları Mah. 409.sk Arman Talay spor tesisleri

Yüzüncü yıl

Gamze tel: 5426767275 telefonu kırıkmış gerçi.

Ben katılmak isterim

Yelda