Album ABBA anuntat pentru 5 noiembrie

George Petrineanu

to Cornel Chiriac Fan Club
Dupa 40 de ani de activitate independenta membrii trupei ABBA sint din nou impreuna.
Din 2018 au inregistrat in mare secret un nou album, Voyage.
Acum doua zile au facut publica vestea asteptata de decenii.

Doua cîntece sint deja pe youtube.
abba.png
Revenirea ABBA e sub semnul avantgardei tehnice. O echipa de 850 de oameni a digitalizat amprenta fiecarui membru si a creat corespondentii lor virtuali, avataruri. Cu ajutorul acestora, in al doilea clip in care apar fotografii si filmari istorice, dupa iesirea trupei pe scena, cei care cinta sint avatarurile ABBA.
Anul viitor va fi la Londra unicul concert ABBA. Pe scena vor aparea avatarurile lor tinere in forma unor holograme. Daca am inteles bine, va fi un singur concert. Se va tine intr-o sala special construita pentru eveniment, pentru doar 3000 de oameni,

Dupa anul 2000 membrii trupei au refuzat niste turnee pentru care li se oferea vreo 800 de milioane de euro. Nici acum nu vor mai merge in turnee. Vor doar sa faca ce le place, muzica. In rest, au tot ce le trebuie. Totusi in cariera lor au adunat cu totul vreo 2 miliarde de dolari. Colac peste pupaza Ani-Frid, roscovana norvegiana, mai este si de origine nobila.

Chiar daca multi dintre voi stiti toate lucurile astea. mi-a facut placere sa le relatez.

Adiluca

to cornel-...@googlegroups.com
Buna vestea. Am auzit si eu cite ceva dar nu m-am decis sa aprofundez.