Doors la Whisky a Go-Go

Adiluca

to cornel-...@googlegroups.com
Povestea aparitiei istorice a grupului Doors la Whisky a Go-Go si finalul scandalos relatat chiar de Ray Manzarek. Un documentar super interesant.
https://youtu.be/laJyZq5gNIM

Ovidiu Cornea

to cornel-...@googlegroups.com
Din pacate nu pot vizualiza materialul dumneavoastra.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Cornel Chiriac Fan Club” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa cornel-chiria...@googlegroups.com.

Adiluca

to cornel-...@googlegroups.com
De ce? Chiar in subsolul acestui mesaj e linkul spre documentar pe care am dat click si merge.

Ovidiu Cornea

to cornel-...@googlegroups.com
Probabil pentru ca locuiesc in Kaka-nada, unde cenzura este mai tare decit pe timpul lui Ceaska, iar papagalul  de prim ministru este de toata ...zeama.

Incercat din nou, din pacate tot nu merge, nu pot deschide

[...]

adi luca

to Cornel Chiriac Fan Club
Incercati de pe web. Eu sint acum pe site si am verificat linkul si e OK.