De la membrii grupului: impresii personale din perioada Cornel Chiriac si Metronom

George Petrineanu

to Cornel Chiriac Fan Club
Buna ziua, m-ar interesa foarte pe scurt cîteva  impresii personale din perioada Cornel Chiriac si Metronom ale membrilor grupului.
Mi se pare ca cei care aveau, sa zicem, intre 14 si 35 de ani in perioada Metronomului, 1969-1976, desi trebuie sa fie foarte multi, pastreaza o tacere aproape absoluta pentru fenomenul Chiriac-Metronom. Incerc sa inteleg de ce nu apar la suprafata.
Multumesc!
P.S. Eu am ascultat Metronomul de pe la 14 ani si am amintiri si impresii. O sa le scriu aici mai la urma.

adi luca

to Cornel Chiriac Fan Club
Grupul asta si-a facut veacul pe Yahoo.com. De acolo a migrat aici cind Yahoo a sters toate grupurile. Deci, membrii si-au spus parerile cu multi ani in urma. In curind voi atasa la grup toate mesajele anterioare, salvate ca arhiva, pentru ca altfel nu se putea.
Asteapta putin - pina pe joi saptamina viitoare inainte sa postezi ce vrei.

Adi