Tesekkürler

okan biskin

to core-haskell
Bu grubu kurdugunuz icin tesekkür etmek istiyorum.
Ben Freie Universität Berlin´de 1. sinif biligisayar mühendisligi
ögrencisiyim ve ilk dersde bize ögretilen dil Haskell.Benim gibi
programlama ile yeni yeni tanisan birisi icin bu drup gercekten ilac
gibi geldi.2 yildir almanyada oldugum icin ilk baslarda cok zorlandim
ama sizlerin ve internette bazi kisilerin sundugu türkce kaynaklar ile
haskell in mantigini cözdügümü saniyorum.Ama ne yazikki ülkemizde
fonksiyonel programlama dilleri üzerinde pek durulmuyor veya ilgi yok
diyebilirim.

Elimde Haskell hakkinda almanca ders notlari mevcut.Eger ilgilenen
arkadaslar olursa seve seve paylasabilirim.Elimden geldigince grupda
aktif olmaya calisicagim.

Sevgilerimle

Okan Biskin

evrim

to core-haskell
Selam Okan,

Elindeki notlari google docs'a yukleyip listeye paylastirirsan,
herkese faydali olur kanimca.

Sevgiler,
evrim.

okan biskin