Attoparsec ile RFC'ler

Aycan iRiCAN

to core-h...@googlegroups.com

Selam,

Bu arada aramızda rfc'ler konusunda yardımcı olmak isteyenler varsa
aşağıdaki projeye göz atabilirler.

Temelde benim amacım ileride gerçekleştireceğimiz bir web sunucu
kütüphanesi için incremental parser'ları bir araya toparlamak. Bunu
formal olmayan yöntemlerle yapan web sunucu gerçekleştirimleri mevcut
(hyena, yesod, salvia gibi). Aslında ragel gibi bir derleyicimiz olsaydı
daha performanslı bir parser çıkarabilirdik ancak şimdilik elle
yapmamızda bir sakınca yok.

Geçmişte bunları Evrim'le common-lisp'te yazmıştık.
http://labs.core.gen.tr/repos/core-server/src/rfc/

Bundan sonraki adım blaze-builder ya da ileride belki bytestring
kütüphanesine eklenecek builder ile çıktı oluşturmak.

Böylece bu parser'ı iteratee olarak kullanıp, gelen istekleri
yorumlayıp, builder ile cevap dönecek basit bir işlevselliğe sahip
olabiliriz.

Bir de bana javascript builder gerekiyordu fakat gördüğüm kadarıyla
hjsmin projesinde böyle bir gerçekleştirim var.

Sevgiler...
--
aycan

Aycan iRiCAN