ahoj Corale

Tomáš Jukl

to cor...@googlegroups.com
Ahoj Corale, jmenuju se Bětka a teprve před týdnem jsem poprvé pořádně slyšela, jak vám to hezky zpívá (předtím jen tak nějak tlumeně...).
Moc se na vás těším, nemůžu se dočkat, až vás budu rozptylovat na zkouškách a rušit při koncertech. Ale kdo ví, třeba až povyrostu, tak si s vámi i hezky zazpívám :-)

Alžběta Juklová, narozena 11.9.2023 v 9:21
20230911_114011.jpg
20230914_165101.jpg
20230914_192022.jpg

kotl...@orlicko.cz

to cor...@googlegroups.com
Krásná rodinka😀

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „Corale“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu corale+un...@googlegroups.com.