pozvánka na koncert dětských pěveckých sborů

1 view

Foglová Marie

to cor...@googlegroups.com, Iva.M...@seznam.cz
Ahoj milé Corale,

slyšela jsem o báječném koncertě v Neratově. O to více mě mrzí, že jsem se na vás nemohla přijet podívat. A samozřejmě se už těším na Hedeč.
Sice již s vámi nezpívám, ale hudebně jsem stále činná.
Pokud byste měli chuť si poslechnout i jiné sbory, tak ve čtvrtek 9.11. od 18:00 v sále kina v Jablonném nad Orlicí pořádáme Podzimní festival dětských pěveckých sborů. Kromě našich školních sborů (Jabloňka a PDPS) vystoupí Plameňáci ze Šumperka a Zlatý klíček z Ústí nad Orlicí.

Přeji pohodové podzimní dny plné harmonie (nejen hudební)

Maruška Foglová
plakát 9.11..pdf