Re: ANY NOU - VELLS PROBLEMES

Jesús-Angel Prieto

to aavvelfaig la floresta, Marco Simarro, Francesc Duch Altet, Oriol Arechavala Roé, Xavier Ludevid i Massana, Isaac Villa Lopez, CONSELL DE BARRI, Victor Martinez(manteniment Ajuntament)
Gracias Paco i a tots els veins per seguir reivindicant les millores degudes al nostre barri.

Enviat des d'un mòbil (resposta curta).
Jesús-Àngel Prieto.

El 3 gen 2021, a les 17:55, aavvelfaig la floresta <aavve...@gmail.com> va escriure:

> Bona tarda, comencem l'any nou amb vells problemes, avui l'Associació de Veïns ha fet un recorregut pel carrer Cedrela, per comprovar la problemàtica creada per un taller mecànic de cotxes establert al mig del carrer, d'això informarem en un correu dirigit a el regidor de seguretat i se us facilitarà còpia de la mateixa.
> [...]

aavvelfaig la floresta

to Marco Simarro, Francesc Duch Altet, Oriol Arechavala Roé, Xavier Ludevid i Massana, Isaac Villa Lopez, CONSELL DE BARRI, Victor Martinez(manteniment Ajuntament)

aavvelfaig la floresta

to CONSELL DE BARRI, Marco Simarro, Oriol Arechavala Roé, xenia amoros soldevila, Xavi Tercero, APVF

Bona tarda, avui membres de l'Associació de veïns "El faig", ha realitzat una trobada amb els veïns del carrer Cedrela, per comprovar la instal·lació d'un pàrquing i taller mecànic d'arranjament de cotxes en plena zona boscosa i amb la consegüent infiltració d'olis i altres components tòxics a la riera existent a la confluència del carrer Cedrela amb Buscarons. Hem detectat vuit cotxes no operatius a la zona:
Volkswagen blau - matrícula 8004 DZC
Furgoneta Mercedes blau - matrícula 8746 CMM (a cinquanta metres de l'entrada)
Autocaravana Peugeot- blanca - Matrícula 6315 FLB
Nissan Patrol 4x4 blanc - matrícula B-5674 KV
Volkswagen Golf negre - matrícula 4200 CCV
Audi gris - 5884 BGF
Hyundai furgoneta blanc - matrícula 2930 DRX
Peugeot 807 negre - matrícula 9154 DXL
A part d'això un remolc abandonat, en plena riera. Tenint en compte que la zona està declarada inundable, zona boscosa, amb possibilitats d'incendi amb la utilització de maquinària com serres elèctriques, filtració d'olis, etc. Com és possible que fins al moment i tot i les múltiples denúncies presentades, les situació es mantingui? Al gener de l'any 2020 ja es va denunciar, però després d'un període de calma, el soroll, el perill d'incendi, la filtració d'elements tòxics a la riera, les proves dels cotxes a altes hores de la nit han tornat ha ser un fet quotidià . La mateixa policia local ha reconegut que és un desballestament a l'aire lliure, que esperen per actuar ?, esperem les seves solucions, salutacions, Francesc Bailón

aavvelfaig la floresta

to Victor Martínez, Marco Simarro, Francesc Duch, Oriol Arechavala, Xavier Ludevid, Isaac Villa, CONSELL DE BARRI
Bon dia i agraïts de la rapidesa en la resposta per correu electrònic. Com en altres ocasions, hem considerat que l'operari que va danyar la canonada havia passat part de l'incident als seus superiors, aquests havien pres nota per comunicar-ho al departament de l'Ajuntament corresponent. Sembla que aquesta via de solucions, segons vostès. ha de passar per una denúncia prèvia ?. Contra qui ?, Ajuntament?, operari?, empresa contractada ?, les denúncies d'aquest tipus, van quedar bé plasmades farà un any (23/01/2020), amb l'enfonsament d'una part de l'Av. Pere Planas, tot i que els veïns vam estar denunciant reiteradament la situació. A part d'això la persona afectada té una certa edat, salut precària i no té mitjans tecnològics (ordinador), per poder cursar una denúncia, ho podria fer l'Associació, però llavors quina feina li queda a la burocràcia municipal ?, agrairíem una ràpida solució, en aquest cas considerin l'actuació com de "ofici", per donar-li major rapidesa, agraïts per les gestions que esperem arribin a bon port, salutacions, Francesc Bailón

Missatge de Victor Martínez <victorm...@santcugat.cat> del dia dl., 4 de gen. 2021 a les 11:10:

Bon dia i bon any,

Em sap greu el que comenten del tema de la connexió de clavegueram, no en tenim constància d’aquest fet però ens posem a mirar què ha passat, si pot fer-me arribar la denúncia mirarem a veure perquè no se li ha donat resposta però cap dels responsables que he contactat tenien cap constància.

Moltes gràcies

Víctor Martínez del Rey

Director
Àmbit de Gestió de Qualitat Urbana i Mobilitat
AJUNTAMENT DE SANT CUGAT
Tel. 935657000
victorm...@santcugat.cat
www.santcugat.cat

SIGNATURA CORREU EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

Aquest correu electrònic, així com qualsevol dels seus annexos, conté informació confidencial de l'Ajuntament de Sant Cugat. El seu contingut és per a ús exclusiu de les persones destinatàries, conseqüentment no està permesa la seva difusió, còpia o utilització per terceres persones. Si ho rebeu per error, si us plau notifiqueu-ho a qui us l’ha enviat i destruïu el missatge i tots els seus annexos o còpies.

P Abans d’imprimir aquest correu electrònic pensa si és necessari fer-ho: El medi ambient és cosa de tots.

De: aavvelfaig la floresta [mailto:aavve...@gmail.com]
Enviat: domingo, 3 de enero de 2021 17:55
Per a: Marco Simarro <marcos...@santcugat.cat>; Francesc Duch <france...@santcugat.cat>; Oriol Arechavala <oriolar...@santcugat.cat>; Xavier Ludevid <xavier...@santcugat.cat>; Isaac Villa <isaac...@santcugat.cat>; CONSELL DE BARRI <consell-de-bar...@googlegroups.com>; Victor Martínez <victorm...@santcugat.cat>
Tema: ANY NOU - VELLS PROBLEMES

Precaució: Aquest correu electrònic s'ha rebut d'una font externa a l'AJUNTAMENT DE SANT CUGAT. Poseu especial atenció als enllaços i documents adjunts, podrien ser fraudulents.

Email secured by Check Point

aavvelfaig la floresta

to Francesc Carol
Bona tarda,Sr. Francesc Carol, els veïns afectats per diferents temes que són competència de la seva regidoria, esperen que es trobi bé amb el tema de la pandèmia, encara que trobem a faltar la VOLUNTAT POLÍTICA que el seu company de candidatura i de gestió en el govern del consistori de Sant Cugat del Vallès, Francesc Duch, atribueix a les anteriors legislatures governades per un altre partit, actualment a l'oposició, (article SI EM PUNXEN NO EM TREUEN SANG - Butlletí ERC, nº 53 de març 2021). Bé, com pot comprovar aquest correu és la continuació de què se li va enviar amb data 3 de gener 2021, aquestes són les resposta de vostè també per correus posteriors:
Ho comento a comissaria 06/01/2021
El tenim present 28/01/2021
Estem sobre el tema 02 /02/2021
Gràcies 07/03/2021
El resultat de és que el tema, tot i que atenuat contínua i a aquest efecte li adjuntem dues fotos, realitzades avui, sobre l'abocament d'oli dels cotxes en plena riera, com recorda el seu company VOLUNTAT POLÍTICA, li sona.
Si té l'actual consistori aquesta voluntat, podria haver fet gestions al respecte, comunicar-les els veïns afectats i solucionar el tema, com és possible que encara hi hagi un taller mecànic il·legal en plena riera ?, amb l'abocament d'olis, realització de tasques pròpies d'un taller enmig de bosc, amb el consegüent perill d'incendi, perdoni que li recordi VOLUNTAT POLÍTICA (el seu company diu), o com relata en el mateix article falta d'empatia i nosaltres afegim per desesperació dels veïns (en l'article els tècnics del servei en la concessió de llicències d'obres). Simplement han de comprovar que la majoria de matrícules dels cotxes, alguns aparcats a la vorera del carrer Buscarons (actualment), corresponen a la llista que ja se'ls va facilitar el 03/01/2021, correu electrònic adjunt, i no corresponen a cap veí de la zona.No té cost econòmic la gestió, només VOLUNTAT POLÍTICA.
També a petició de diversos veïns afectats poso en el seu coneixement dos temes un d'ells pendent des de fa anys, i que se li va comunicar en l'última reunió de Seguretat , suposo que prendria nota, els veïns no hem rebut cap comunicació al respecte, però de nou fem un exercici de BONA VOLUNTAT (no pot ser Política) i li recordem la consulta que portem anys plantejant, tant en les anteriors legislatures com a l'actual ,també hem consultat al Síndic de Greuges, Policia Local, Mossos d'esquadra, antics regidors, etc., sense obtenir una resposta, ¡¡¡tot evasives¡¡¡
Amb motiu de la ventada Glòria, es va produir un deteriorament del ferm a la zona situada a l'Av. Pere Planas, núm 275, davant la possibilitat d'un enfonsament del carrer, es va sol·licitar la presència de la Guàrdia Urbana, i se'ls va indicar la necessitat de tallar el carrer per seguretat, la resposta va ser que això significava el pagament de 1.000 € per dia, davant la sorpresa dels veïns que lògicament es van negar, el resultat va ser l'enfonsament al cap d'unes hores del carrer i pot donar gràcies el consistori que no vam tenir cap desgràcia. La qüestió que es plantegen i que li transmetem a Vd., Sense cap resposta, fins al moment, va ser, perquè el carrer Canal de la Mànega, es tanca a la circulació durant els dies lectius i fins i tot en altres moments, obligant als veïns que venen des de La Floresta ha realitzar una desviació sense sentit, els beneficiaris d'aquests talls paguen 1.000 € cada dia?, ens agradaria conèixer la seva opinió.
Opinió que sol·licitem durant la visita que van efectuar a la zona de l'enfonsament La Senyora Alcaldessa, El President de Consell de
Barri, El Tinent d'Alcalde d'Urbanisme, diferents tècnics de l'Ajuntament , el fotògraf oficial i veïns, tots ells són testimonis de la pregunta, ens van dir que ho investigarien, estem esperant els resultats, des de fa més d'un any, VOLUNTAT POLÍTICA, li sona.
També se li va preguntar en aquesta mateixa reunió, el perquè s'havia començat a multar els pares de l'Escola de la Floresta, era un fet recent i en canvi a la rotonda de l'Av. Pla de l'Vinyet, es permetia aparcament en doble fila , tall de la via pública i en canvi no es multava, recorda ?, perdoni la insistència VOLUNTAT POLÍTICA, no hem rebut cap explicació fins al moment.
Finalment, ja veu que tenim temes pendents, és l'última moda de la Policia Local, respecte a l'aparcament a la zona de l'estació concretament a l'Av. Verge de Montserrat.
Diversos veïns afectats s'han posat en contacte amb l'Associació per mostrar el seu enuig per la no comunicació infraccions d'aparcament a la zona, és legal no deixar el preceptiu butlletí de denúncia per aparcament indegut?
Els veïns reconeixen haver aparcat en zona indeguda, però la no comunicació de la infracció, deixant la butlleta de denúncia al parabrisa del cotxe, recorden temps antics, quan fa algunes legislatures es va privatitzar l'aparcament al Pas de l'Estació, sense avisar els veïns, el que podríem dir amb traïdoria i nocturnitat, i tampoc es deixava avís d'infracció, sembla que els vicis a la Policia Local es transmeten de legislatura a legislatura.Un exemple, una denúncia realitzada el 19/01/2021 es va facturar per la Diputació el 19/02/2021 i li va arribar a un veí el 17/03/2021, dos dies abans de poder abonar-la amb el 50% de descompte o bé poder recórrer-la.
Com pot observar la investigació de de tots aquests temes, no representen cap despesa excepcional a les arques municipals, només VOLUNTAT POLÍTICA, com indica el seu company de governança.
No obstant això ja sap que pot comptar amb la voluntat dels veïns afectats pels diferents temes per aclarir-li qualsevol dubte, i ens posem a la seva disposició com sempre, per a una consulta presencial, telemàtica, visita als llocs indicats, o qualsevol mitjà que Vd. consideri oportú, però li pregaríem que aquesta VOLUNTAT POLÍTICA es faci assequible als veïns, també voldríem conèixer el recorregut dels correus, a hores d'ara no sabem si el nostre del 03/01/2021, ha arribat a el capità, tinent, sergent, brigada, caporal, policia veterà, policia en pràctiques o bé al becari de torn, donat la falta de comunicació que fins al moment hem tingut, el seu company acaba l'article dient "POTSER SÍ QUE CALIA UN CANVI DE GOVERN A SANT CUGAT" , la veritat, els veïns de la Floresta encara després de dos anys, estem esperant-lo, rebi una salutació de l'Associació de veïns el Faig - Francesc Bailón

imagen.png
imagen.png

Missatge de aavvelfaig la floresta <aavve...@gmail.com> del dia dg., 3 de gen. 2021 a les 19:18: