Benvolgudes entitats, veïns i veïnes de la Floresta,
Des del
Consell de Barri de la Floresta estem treballant per que el Centre
Sociosanitari sigui un espai més proper, més accessible i amb una gestió
més comunitària!
Per fer-ho possible, des de la Comisió de
Cultura hem organitzat una jornada oberta a tot el veïnat que serveixi
per conèixer l'activitat que s'hi fa i pensar conjuntament com ens
agradaria que funcioni aquest equipament .
* Dissabte, 6 de juny de 10 a 13h + pica pica
* Centre Sociosanitari de la Floresta
CAP A UN NOU MODEL DE GOVERNANÇA DEL CENTRE SOCIOSANITARI A LA FLORESTA
10h Presentació de projectes i estat de la qüestió
11h Taula de treball amb una presentació prèvia a càrrec de:
* Ismael Blanco, doctor en Ciències Polítiques i Director de l'Institut de Govern i Polítiques Públiques de Barcelona (IGOB)
* Damna Prudencio, direcció territorial de les Corts i Sants Montjuïc.
* Cristina Creus, directora del Centre Integral (CAI) la Marina.
13h Conclusions
En acabar hi haurà un petit pica pica
L’acte estarà moderat per la Isabel Vicente, florestana i gestora cultural experta en acció comunitària.
Amb
la participació de representats de les entitats i col·lectius que
treballen al sociosanitari: Espai Jove, Espai +60, el Rober, la Ràdio, i
el centre sanitari.
Si us plau, confirmeu assistència a
laflo...@santcugat.catUs hi esperem!