Two weeks ago I posted an announcement of a new Dutch Runtime Revolution
forum. This is just a reminder, in case you speak Dutch and haven't
checked out the new forum yet. There are also HyperCard and SuperCard
sections.
In Dutch:
Twee weken geleden heb ik een nieuw Nederlands forum voor gebruikers van
Runtime Revolution aangekondigd. Ik wil je hier graag even aan
herinneren, voor het geval je Nederlands spreekt en het forum nog niet
hebt bezocht. Er zijn ook secties voor HyperCard en SuperCard.
You can find the forum at:
Je kun het forum vinden onder:
<http://runrev.info/rrforum/>
--
Mark
Economy-x-Talk
Have your own custom software created
http://economy-x-talk.com