Re: Taloudellinen ajotapa automaatilla?

Kai Moeller

"Evojeesus" <evoj...@mailinator.com> kirjoitti viestissä
news:eef5e60f-5fc7-4e00...@j22g2000hsf.googlegroups.com...
On May 15, 8:29 pm, " n E O" <neo-. ....@dnainternet.net> wrote:
> "Evojeesus" <evojee...@mailinator.com> kirjoitti
> viestissänews:6c3d71d9-790d-439b...@x41g2000hsb.googlegroups.com...

> Tuliko mieleen että alfapartikkelit ovat helium-4 ytimiä, eli kaasua?

> *Ei ne EIVÄT ole heliumytimiä, vaan neutroni ja protonisäteilypommit
> kimpassa!

Alfapartikkelit ovat ionisoituneita heliumytimiä.

*Kerros nyt meille enskaatoon ihan omin sanoin MITÄ kaasun
säteilyionisoituminen tarkoittaa, tekee muuten kemiallisesti neutraalille
jalokaasulle agressivisuuteen. kenties ihmiskudoskontaktein. Ja vaikka nyt
se miksi Röntgenin joa ikanaan säteilyn perusyksikkönä pitämä ilman
ionisaatiotaso haluttiin pois alan kirjallisuuksista, jopa ilmiönä niin
tarkoin, ettei koko ionisaatiokäsitettä ja sen tappavaa perusluonnetta saa
maassamme edes sanoa? ASEA sen kyllä tietää megatappajaksi, kun sanoo OL-2
laitoksen tappavan ilmastointipysäyksessä KAIKKI laitoksella olleet 17min
sisään , mutta kerros nyt meille. Kas siis jos osaat? ; / Kun täälä
lisäkseni ei ydinalan ammattilaisia ole muita.

Kertoisitko nyt mikä
ongelma paperiarkilla on hankkiutua eroon ionisoituneesta kaasusta?

*Nyt sulta putosi itse pää ketoon! Eli STUK kertoo paperiarkin
SISÄÄNSÄIMEVÄN säteilyn kaiken energian mystisesti! Eli IN-puoleen menee
megawateittain alfaa. Mitään siitä ei näy tämän mystisen 8-D tilapaperin
apsorboidessa toisella puolella odottavalle kädelle. Paperiarkki ei muutu,
ei lämpene, kyllästy säteilyenergialisästään edes hiili C-14
osa-aktiviteetein, ei ylipäätään reagoi edes heijasteena lainkaan millään
energiatasosektorilla. Sinne vaan menee hulevesinä megawattitunti toisensa
perään. Ja tämän silkan sontaluukutuksen lisäksi mukisematta uskottelee
itselleen tuhannet ydinalamme koulutettavat vuosikymmenestä toiseen.

Ihme huuhaata tuo sinun vouhkauksesi.

*Niin. .. teillä ydinpalkasta valehteleville jää tässä nyt auttamatta
velvoite osittaa oikein fysiikan termein, ettei esittämässäni olisi
mielestänne totuutta.) Muten suunsoittonne on toki silkkaa silakoitten
aitajuoksua yhä.