E-mail pels biciamigos!

1 view

Daniel Garces

to Collserola BTT
Hola familia!

Ja fa dies que ens enrecordem molt dels biciamigos i hem pensat en escriure-us un email especial pel vosaltres.

Ara estem a Tasmania amb una gran familia. Ells tenen una granja en un lloc espectacular amb un superjardi, cavalls, gallines, i 4 filles que son els animals mes perillosos. Fem tasques per la casa i tenim allotjament i menjar gratis. La relacio es molt bona i es una gran experiencia. Ell fa bici des de fa 2 anys i esta superenganxat, com qualsevol de nosaltres. Ara li anem a ensenyar la nostra web. Laltre dia vam fer una volta amb ell per un recorregut de petits corriols superdivertits que te un amic seu en el seu propi terreny. I ens vam adonar que estem en molt baixa forma. El diumenge hi ha una cursa de 21km tot pujada, 1200 de desnivell, potser la intento, morire. La Eli ni sho planteja, potser te mes seny que jo.

Us enviem molts petons des de Australia.
Desitjem que vosaltres tambe esteu disfrutant molt i molt de les vostres pedalades. Tindreu que tenir paciencia a la nostra tornada.

Us trobem a faltar!
Eli&Dani

Inés Ruiz Vegas

to collse...@googlegroups.com

Hola Dani i Eli!

Qu``e b´´e que us vagi tan reb´´e!!! Si us fixeu l'accent no funciona gaire jejejeje!!!

Bueno, jo he deixat la bici una mica bastant. No surto tant com abans...per``o ja ho estava fent aix´´i quan vosaltres est``aveu per aqu´´i. Estic m´´es gossa per``o tampoc l'he deixada del tot. Faig de tant en tant...amb el meu cunyat, per aqui Collserola de sant Feliu, Tibidabo...en fi, les rutes properes a casa. Ja em va b´´e. Nom``es necessito una mica d'esport per``o no matxacar-me.

Doncs us desitjo que us ho continueu super b´´e i que us cuideu molt. Jo ara vaig a dinar perqu``e aqui si no menges, els nens/es s´´on els que et mengen, oi??? jejej!!!

Un petonet als 2!!! Fins aviat!!!

Tus datos personales, más seguros con Internet Explorer 8. ¡Descárgatelo gratis!

Mariola Cruz

to BTT collserola
Eiiii pareja quina envejaaaaaaaa joooo me muero por estar ahí en Australia jiji bueno y mas sitios recién llegué de Suïssa  (Zermatt) y si me dan dos semanas para octubre me piro para Noruega, Ponia  a ver la aura boreal, jiji y poc a poc mes paissos Eli estic super bé molt contenta, lo primero que haremos cuando vengas será la charradeta de les super nenes jijiji un petonassssss per els dos i a disfruta k u feu molt bé

" ¿Sabes cómo tener tus amigos de Facebook en Messenger?" Entra aquí

Jorge Garcia-Pardo

to collse...@googlegroups.com
En/na Daniel Garces ha escrit:
> --
> -------- __@ __@ __@ __@ __~@
> ----- _`\<,_ _`\<,_ _`\<,_ _`\<,_ _`\<,_
> ---- (*)/ (*) (*)/ (*) (*)/ (*) (*)/ (*) (*) / (*)
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al grup "Collserola i
> més en BTT" de Grups de Google.
> Per a publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic
> a: collse...@googlegroups.com
> Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a
> collserolabt...@googlegroups.com
> Si vols més opcions, visita aquest grup a
> [...]
que suerte , que las letras no esten alreves , como es Autralia, juas...
disfrutar, y recuerda el Madrid -Barça es el dia 10 .invierno crudo y
sin salidas, muy baja forma, en general.