[CoderDojo.si] Vtisi z dogodka, 26.10.2013 @ Domovanje

CoderDojo.si

to coderd...@googlegroups.com
To soboto smo se prvič, kar izvajamo dogodke, zbrali popoldne, pa še na drugi lokaciji — kako razburljivo!

Udeležba je bila malce nižja kot ponavadi, kar pa je v danih okoliščinah povsem razumljivo: lep sončen dan, sobotno popoldne, prihajajoče počitnice! Nič ne de, z otroki smo se zabavali in učili, vsak pa si je lahko sam izbral, kje leži njegov interes in kaj točno ga srbi.

Mimogrede naprošamo, da kdor je dobil USB ključek, a še ni izpolnil prijavnega obrazca, to stori nemudoma.

In ker slike povedo vsaka več kot 1000 besed...
(Galerija je tokrat bolj švoh, ker je dežurni fotograf odpovedal. Prosimo za razumevanje.)

Nekateri, ki so uvodoma začeli s sicer neproduktivnim igranjem igre Minecraft (na CoderDojo pač nič ne sodimo), so proti koncu odkrili podobno zabavno igro hitroprstega tipkanja. Dosegajoč predzadnji nivo, po spretnosti celo pred nekaterimi od mentorjev, kar niso hoteli domov, tako zanimivo je bilo!

Prav tako prvič v zgodovini Slovenskega CoderDoja, poleg buhteljčkov smo pojedli vseh 5kg sadja. Zdravo s koristnim!

Ekipi Domovanje.com se zahvaljujemo za gostoljubnost. Če so tako ustrežljivi tudi do svojih poslovnih strank, potem so te gotovo v dobrih rokah.

Se vidimo, naslednjič že 4. novembra! ;)

--
Objavil/-a CoderDojo.si v CoderDojo.si dne 10/30/2013 07:38:00 pop.

slenderman joe

to coderd...@googlegroups.com

Oj.
Mene samo zanima, ob kateri uri in kje bo naslednji CoderDojo.

Lp, Luka

On 30 Oct 2013 19:38, "CoderDojo.si" <bl...@coderdojo.si> wrote:

> [...]

> Prav tako prvič v zgodovini Slovenskega CoderDoja, poleg buhteljčkov smo pojedli vseh 5kg sadja. Zdravo s koristnim!

Jernej Brezovar

to coderd...@googlegroups.com
Lep pozdrav,
naslednji dogodek se bo odvijal v ponedeljek (4.11.2013) v knjižnici Otona Župančiča.
Začeli bomo ob 16.00 in zaključili ob 20.00.

Se vidimo kmalu.

lp, Jernej

Matic Tomaževič

to coderd...@googlegroups.com

Pozdravljeni, zaradi dejavnosti zal ne morem priti v ponedeljek na delavnico. Zanima pa me, ali bodo vedno cez teden ali tudi cez vikend, kar bi bilo bolj ugodno zame.
Lp Matic Tomaževič

Žiga Stopinšek

to coderd...@googlegroups.com

Pozdrav, tokrat tudi mene zal verjetno ne bo, bom osvajal vrhove Velebita

Lp

Žiga Stopinšek

to coderd...@googlegroups.com
Sprememba, Velebit odpade, tako da pridem z malo zamude.

Lp

Kernc

to coderd...@googlegroups.com
2013/10/31 Matic Tomaževič <matic.t...@gmail.com>

ali bodo vedno cez teden ali tudi cez vikend

Hoj,

Takole je: termine 4.11., 18.11., 2.12. in 16.12., to so ponedeljki, imamo popoldne rezervirane v Kiberpipi/KOŽ. Poleg teh terminov najbrž ostaja aktivna druga sobota v mesecu v Zemanti, to je že sobota 9.11.

Za naprej in prihodnje leto se bomo pa poskusili kaj bolje zmeniti. Predlogi dobrodošli. :-)

2013/11/1 Žiga Stopinšek <sigi....@gmail.com>
Sprememba, Velebit odpade, tako da pridem z malo zamude.

Super! :)

Natasa Potocnik

to coderd...@googlegroups.com

Lep pozdrav vsem in posebeje hvala vsem mentorjem in organizatorjem za nove termine.

Žal sta Nace in Rudi šele pravkar pripotovala nazaj s počitnic in nam jutri nikakor ne bo uspelo priti. Smo pa si zabeležili in rezervirali vse ostale in se vidimo drugo soboto v Zemanti, pa tudi  18.11., 2.12. in 16.12 v KOŽ so že v koledarju in takrat se gotovo vidimo.

Dobro programirajte,

Nataša, Nace, Rudi

Tanja Krevh

to coderd...@googlegroups.com

Pozdravljeni,

tudi mi pridemo samo v soboto, ker nam urniki cez teden tega ne omogocajo.

Lepo se imejte.

Tanja