[CoderDojo.si] Odpoved petkovega termina 19.12.

CoderDojo.si

to coderd...@googlegroups.com
Pozdravljeni vsi ljubitelji CoderDoja!

Žal zaradi pomankanja mentorjev odpovedujemo jutrišnji CoderDojo, v Knjižnici Otona Župančiča. Upamo, da nismo sfižili kakšnih načrtov, če pa ste tako ali tako mislili iti na kavico ob Ljubljanici, pa to lahko naredite z vašimi najljubšimi otroki.

Vsem želimo lepe praznike ter obilo koristnih daril, mi pa vam sporočimo datume novih terminov takoj ko bodo znani.
Ho ho ho.

--
Objavil/-a CoderDojo.si v CoderDojo.si dne 12/18/2014 12:30:00 pop.

Mojca Suster

to coderd...@googlegroups.com

SREČNO IN HVALA ZA NESEBIČNO MENTORSTVO NAŠIM OTROKOM

Mojca
000.gif

Natasa Potocnik

to coderd...@googlegroups.com

Dragi mentorji,

hvala za obvestilo!

Naj se ob tej priložnosti zahvalim še za ves vaš trud z našim podmladkom in ves vaš čas, znanje, prijaznost,  proaktivnosti in pozitivno energijo –  naj vam nikar ne zmanjka entuziazma J Verjamem pa tudi, da se vam bo vse dobro tudi povrnilo.

Naj vam Božiček izpolni vse želje!

Nataša & Nace & Rudi

karin kosak

to coderd...@googlegroups.com
Hvala vsem entuziastičnim in potrpežljivim mentorjem tudi z moje strani!

Srečno vsem!

Karin Košak

Dne 18. december 2014 12.30 je CoderDojo.si <bl...@coderdojo.si> napisal/-a:

--