Jag ställer till ditt förfogande ett mycket snabbt lån

senta...@gmail.com

to CoderDojo Malmö
Hej

Är du orolig ekonomiskt? Har du blivit avvisad av bankerna för en låneansökan.
Du vill lösa dina skulder en gång för alla.
Här är den stora möjligheten att du kan bygga din egen dröm, bli egenföretagare och äga dina personliga tillhörigheter bli en entreprenör.
Jag erbjuder dig ett lån på 3% från 15.000 till 8.600.000 Kr till någon person ärlig och sannolikt kommer att återbetala mig i tid och enligt överenskommen tid.

För mer information kontakta mig direkt på min email adress: senta...@gmail.com

Tack och Gud välsigne dig och hjälpa dig i dina projekt.