Tüm grup üyelerine merhaba

Ayten Yıldırım

to çocuklar için

Değerli grup üyeleri merhaba,

daha önce grubun amacını ve benim bu gruba nasıl yönetici olduğumu duyurmuştum ama Funda Hn. isteği ve Atakan Beyin yazısı üzerine  yine duyurmakda fayda var diye düşündüm.

Bu grubu  çocukları olan  kardeşimin eşi ve bir kaç arkadaş kurdu. Amaçları  çocuklar için olan etkinliklerden  üyelerin birbirini  haberdar etmesi idi. Fakat daha sonra özel sıkıntıları nedeni ile grupla ilgilenemez olunca benden rica ettiler ve bende memnuniyetle yürütmeye çalışıyorum.

Memnuniyetle yürütmeye çalışıyorum çünkü; ülkemizde çok fazla genç nüfusumuz var diye övünüyor yöneticilerimiz ama ne yazıkki çocuklarımı zı yetiştirirken okul dışında onların ufkunu açan bilim spor sanat gibi konulara ilgisini çeken ,onları    edilgen olmaktan çıkarıp bu dallarda etkende olabileceklerini gösteren aktiviteler yok denecek kadar az. Belli eğitimde  ve belli maddi gücde olan az sayıda anne babalarımız bu konuların öneminin farkında olup araştırıp özel kulüpler ve kurslar vasıtasıyla çocuklarının bu  aktiviteleri denemelerini sağlamakla birlikte büyük çoğunluğumuz ne yazıki bu olanağa sahip değiliz.

Ya paramız yok  ya da ulaşabileceğimiz  yerlerde düzenlenen  aktivitelerden haberimiz olmadan geçip gidiyor.

Bu grupla yapmak istediğimiz hem bu aktiviteleri duyurarak birbirimizi haberdar etmek hemde   talep etmek vasıtasıyla  büyük özel şirketlerin sosyal sorumluluk projelerinde ve   resmi kurumların düzenledikleri aktivitelerde çocuklar için bilim- sanat  - spor  gibi aktivitelere daha fazla yer vermelerini sağlamaktır.

Dolayısı ile grubumuz ne kadar  büyük olursa  daha çok  çocuk bu aktivitelerden faydalanabilecek  vede  taleblerimizle kurumlarımızı  ne kadar çok sıkıştırırsak  onlarda  talebler doğrultusunda  çocuk aktivitelerine daha fazla yer vermek zorunda kalacaklardır.

Dolayısı ile grubu çocuğu olan olmayan herkese duyurmaya çalışıyoruzki belki duyanlardan   grubumuz hakkında  dostlarını haberdar edebilir  vede etraflarında öğrendikleri  aktiviteleri grubumuza duyurmayı arzu ederler. Çocuklar hepimizin,  geleceğimiz ve onların iyi yetişmesinde herkesin  sorumlu olduğunu düşünüyoruz.

Tabiki  istemeyen  kişileri rahatsız etmek en son istediğimiz şey ve bize beni çıkarın diyen herkesi hemen çıkarıyoruz.

Ayrıca özellikle dikkat ettiğimiz şey mümküğn olduğunca  ticari olan aktivitelerin aracı olmamak vede etkinlik dışında gelen genel yazılar faydalı bilgiler övgüler  tarzı yazıları yayınlayarak e-posta trafiği ile üyelerimizi yormamak.

Funda Hn. üyeliğine hem son veriyorum  ayrıca grubumuz hakkındaki güzel düşünceleri için Atakan Beye ve Atakan bey gibi düşünen tüm üyelerimize teşekkür ediyorum.

Sevgi ve Saygılarımla,

Grup Yöneticisi

S.M.Mali Müşavir

Ayten Yıldırım

Seden Edgü

to cocukl...@googlegroups.com, funda...@yahoo.com
Herkese ve Ayten Hanım'a merhaba,

Sürekli olarak anlamsız gruplara eklendiğimiz bir ortamda gerçekten olumlu bir grup kurduğunuz için teşekkür ederiz. Ben de ilk posta üzerine şaşırdım ama gelen bilgilerin değerli olduğunu görünce üyeliğimi iptal etmemeye karar verdim. Umarım grup ilk günkü hedefinden hiç sapmadan devam eder ve paylaşımlar herkese yararlı olur. Üyelikten ayrıldığı için Funda Hanım'ı da adresin bilgi kısmına ekleyerek görüşlerimi onunla da paylaşmayı uygun gördüm.

İyi günler,

Seden Edgü

sibel varol

to sede...@gmail.com, cocukl...@googlegroups.com, funda...@yahoo.com
merhaba

üyesi olduğum gruplar içerisinde iki çocuk annesi bir kadın olarak en işime yarar bilgileri bulduğum grup burada...
emeği geçenlere, paylaşım yapanlara, bir çocuk için herhangi bir şey yapan herkese sonsuz teşekkürler...

çocukları unutmayan herkes gerçekten çok özeldir...

Mustafa Kemal Atatürk çocukları hiç unutmamıştır... Onu büyük yapan özelliklerinden biride budur...

Saygılarımla

Sibel Varol

Üretim Planlama Sorumlusu

"TÜRKİYE, ATATÜRK'Ü ALLAH'A BORÇLUSUN

GERİ KALAN ŞEYLERİ ATATÜRK'E"

From: sede...@gmail.com
To: cocukl...@googlegroups.com
CC: funda...@yahoo.com
Subject: Ynt: [cocuklar-icin], Tüm grup üyelerine merhaba
Date: Fri, 26 Dec 2008 12:49:37 +0200

Sinem Gencer

to cocukl...@googlegroups.com
Sn.Moderatör

Bilgi icin, grup haberlesmesi genel kurallarını ve grubun içeriği hakkında bilgi vermenizi rica ederim.
Saygılarımla.
Sinem Gencer

to sinem....@boyner.com.tr, cocukl...@googlegroups.com
Seden hanıma yanıt kısmı, kendi düşüncem değil, ayrılan kişiyle ilgili olağan bir durumu hatırlatmak içindi. Buna karşılık "ayrılmak için yazabilirsiniz" denmesi birçok şekilde yanlıştı.

Konuya gelince çocukları sevmek için onların iyi eğitilmesi ve yaşatılması şart. Tüm anne ve babalar veya çocuklarla ilgili kişiler bunun gerçekten sanat ve bilimsel bir konu olduğunu bilsin ve geleneksel bilgi-eğitim hatalarını yapmaktan kaçınsın. Özellikle dahi çocukları eğitirken hata yapıyor insanlar. Bu konuya da daha çok ağırlık verilsin.

**

Haklısınız o zaman benim de başka gruplarda yaptığım gibi gruptan çıkma telebinde bulunursunuz.

-

Seden'e yanıt:

Herkesin çocuğu olmayabilir; mesela benim...
Olsa bile gerekli bilgileri bir gruptan edinmeye ihtiyacı olmayabilir.

-

.. Üyelikten ayrıldığı için Funda Hanım'ı da adresin bilgi kısmına ekleyerek görüşlerimi onunla da paylaşmayı uygun gördüm.

Seden Edgü

Saygilarimla

ALi ESKiCi
www.alieskici.com