Träff i april?

Ulf Urdén

to cocoaheads-sundsvall
Finns det nåt intresse att köra ny träff snart hos folk, kanske i
början av april nångång?
Hoppas på bättre uppslutning denna gång! ;)

-uffe

Mattias Hedman

to cocoaheads...@googlegroups.com
Absolut!
Hoppas på friska barn och hemmavarande fru. :)

Mattias
--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen CocoaHeads Sundsvall i Google Groups.
Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till cocoaheads...@googlegroups.com.

G.Lindqvist

to cocoaheads...@googlegroups.com
Det tycker jag låter som en god idé! Vore kul att träffas igen!

Johan Grahn

to cocoaheads...@googlegroups.com
Jag är sugen. Jag kunde inte komma sist då jag var tvungen att jobba över.

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen CocoaHeads Sundsvall i Google Groups.
Om du vill visa den här diskussionen på webben besöker du https://groups.google.com/d/msg/cocoaheads-sundsvall/-/pecj1EBqIXgJ.