Ny träff?

mattias

to cocoaheads...@googlegroups.com
Insåg att det var typ 100 år sedan vi sågs och pratade. :)
Vore skoj att göra det för jag tycker det känns ensamt och kallt på iOS-fronten just nu.

Vad säger ni?
Mattias Hedman

G.Lindqvist

to cocoaheads...@googlegroups.com
Bara att instämma det var sjuk länge sedan vi sågs. Jag får erkänna att det var länge sedan jag höll på något med iOS.

Känns som det har förändras en hel del. Så vore ju bra med en genomgång om vad som gäller nu.

Jack Nutting

to cocoaheads...@googlegroups.com
Förresten borde jag påpeka att jag kör en till omgång av min Beginning iOS Dev Workshop nästa månad. Är det någon som känner att det dags för en resa till storstan (dvs Norrtälje) så är ni välkomna!  :)

//jack

2013/1/23 G.Lindqvist <gustaf.l...@gmail.com>

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen CocoaHeads Sundsvall i Google Groups.
Om du vill visa den här diskussionen på webben besöker du https://groups.google.com/d/msg/cocoaheads-sundsvall/-/rLk3WtbaIHYJ.

Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till cocoaheads...@googlegroups.com.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till cocoaheads-sunds...@googlegroups.com.
För fler alternativ, besök gruppen på http://groups.google.com/group/cocoaheads-sundsvall?hl=sv.

--
// Jack Nutting
// jnut...@gmail.com

Mattias Hedman

to cocoaheads...@googlegroups.com
Hur får man friplåtar? 😊😉

Mattias
--
If you for some reason did not get this email, contact me
immediately.