Storyboards

Ulf Urdén

to cocoaheads-sundsvall

mattias

to cocoaheads...@googlegroups.com
Sannerligen! Jag mejlade feastlänken tidigare i veckan.
Jag ska fan hångla med Ray när jag träffar honom. ;)

Mattias

15 okt 2011 kl. 09:37 skrev Ulf Urdén:

> Verkar coolt..
>
> http://www.raywenderlich.com/5138/beginning-storyboards-in-ios-5-part-1
>
> --
> Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen CocoaHeads Sundsvall i Google Groups.
> Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till cocoaheads...@googlegroups.com.
> Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till cocoaheads-sunds...@googlegroups.com.
> För fler alternativ, besök gruppen på http://groups.google.com/group/cocoaheads-sundsvall?hl=sv.

mattias

to cocoaheads...@googlegroups.com
Undrar hur stor skärm man ska ha för att klara av Storyboard i större projekt... :)

Anders Byström

to cocoaheads...@googlegroups.com
Verkar helt klart hur coolt som helst, det man väntat på!
Är det någon av er som provat och fått det att fungera?

Ulf Urdén

to cocoaheads...@googlegroups.com
Har inte testat det än, jag undrar om det funkar med views som man har
skapat programmatiskt utan nibar, för det händer ju att man har såna
med..

Mattias Hedman

to cocoaheads...@googlegroups.com
När du skapar en view i storyboard så knyter du vilken klass den ska använda. Då inkl niben som ska visas.

Mattias
--
If you for some reason did not get this email, contact me
immediately.

Mattias Hedman

to cocoaheads...@googlegroups.com
Du får även transistioningen (snyggt ord, inte alls svengelskt) gratis i och med storyboards. :)

Mattias

Mattias Hedman

to cocoaheads...@googlegroups.com