Dags för nytt möte snart?

G.Lindqvist

to cocoaheads...@googlegroups.com
Jag tycker det är dags för en ny träff.

  • Någon som kan dra ihop en Doodle?
  • Vilket ämne ska vi köra på med?
Diskutera...

Mattias Hedman

to cocoaheads...@googlegroups.com
Apselut!
Ulf kan väl visa storyboard? :)

Mattias
--
If you for some reason did not get this email, contact me
immediately.
--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen CocoaHeads Sundsvall i Google Groups.
Om du vill visa den här diskussionen på webben besöker du https://groups.google.com/d/msg/cocoaheads-sundsvall/-/4Ml98fVNcg4J.

mattias

to cocoaheads...@googlegroups.com
Vilken aktivitet! Vilken uppslutning!
Lugna er!

Mattias

Stefan Sidén

to CocoaHeads Sundsvall
Senaste eventet blev vi bara 3. Så hur får vi med fler?

On Nov 13, 3:55 pm, mattias <mattias.hed...@gmail.com> wrote:
> Vilken aktivitet! Vilken uppslutning!
> Lugna er!
>
> Mattias

Ulf Urdén

to cocoaheads...@googlegroups.com
Jag är på! Såklart :)
Har inte hållt på med storyboards så mycket, men jag kan snacka om min
pågående app och IBAForms lite grann om nån är intresserad ;)

-uffe

mattias

to cocoaheads...@googlegroups.com
Jag har lekt lite med storyboards så jag kan visa lite vad det är och hur grunderna fungerar.

Mattias

Anders Byström

to cocoaheads...@googlegroups.com
Det skulle vara riktigt intressant att se hur storyboards funkar!
.. måste själv bekänna att jag inte öppnat x-code på ett par månader (inte ens uppdaterat version), men det vore helt klart intressant att få en demo!

hälsn
Anders

mattias

to cocoaheads...@googlegroups.com
Med de som svarat borde vi bli fem åtminstone.
För Gustaf och grodan kommer oavsett vad eller hur? :D

Johan då? Och hans kodare?

Jag har undersöker Storyboard och I like!
Framförallt hur lätt det blir att översätta sina appar nu! W O W !

Mattias

Stefan Sidén

to CocoaHeads Sundsvall
Ska jag tolka det som att det är jag som är grodan? Jag är alltid med,
förutom när jag inte är med men det händer sällan.

Mattias Hedman

to cocoaheads...@googlegroups.com
Nej jag syftade på velourfrog. :)

Mattias
--
If you for some reason did not get this email, contact me
immediately.

Klas Rytterskog

to cocoaheads...@googlegroups.com
Jag är med också så en till...

/Klas

G.Lindqvist

to cocoaheads...@googlegroups.com
Vad tror ni om att köra torsdagen den 15 december, hur ser det ut för er?

Vilken lokal skulle kunna tänkas fungera?