Jeg holder to 2-dages kurser i iPhone-udvikling. Alle tilmeldte får eniPad med hjem. Læs mere her: http://microworld.dk/ipad.
Kurserne holdes på dansk, men det plejer ikke at være et problem forjer skåninge :-)
Joachim