Som sidste år har jeg tænkt mig at afholde CCDC i efteråret.
CCDC står for Copenhagen Cocoa’s Developers Conference, og er et event med fokus for det danske (og svenske) iphone udviklings community. Sidste år var der over 60 deltagere, og der blev lavet 5 Apps i løbet af weekenden.
Jeg forventer at der bliver en del flere gæster i år, derfor må jeg nok erkende at jeg ikke kan arrangere det hele selv denne gang. (jeg arrangerede ikke undervisiningen sidste år, som var helt i top, og et levende bevis på selvorganiserendefænomener, tak @osteslag @denfalskezebra @jakobdamjensen)
Hvis du har evner for at organisere events, og lyst til at præge årets CCDC, så skriv gerne til mig. CCDC 2010 skulle gerne blive endnu federe end sidste år.
Hvis du har lyst til at holde et session omkring et emne (både kreativt og teknisk), så kontakt mig.
CCDC har et mål om at holde prisen på en fornuftigt niveau, og for at det kan lade sig gøre, kræver det gode sponsore, hvis du har lyst til at sponsorere så kontakt mig.
CCDC er non-profit, og overskudet går til velgørenhed, sidste år samlet vi 1700,- ind til Reden, en organisation der hjælper traffikerede kvinder.
Endelig dato på CCDC er ikke fastlagt, det lander nok i september-oktober. Jeg har en tendens til ubevidst at ligge de events jeg arrangerer oven i open-source days, jeg håber vi undgår det denne gang.
God Påske!
Aron Allen
————————
Denne e-mail er sendt til samtlige mailinglister, undskyld på forhånd hvis du modtager den mere end en gang.