Hej Cocoaheads,
Jeg har skrevet lidt sammen med Niels Gyrsting fra SKAT omkring moms og skat i forbindelse med salg af applikationer gennem App Store. Ham og hans kolleger er meget nysgerrige på hvordan afregningen fra Apple ser ud. Jeg har endnu ikke fået en betalende applikation i App Store, men vil høre om der er en af jer der har modtaget en afregning og som er villig til at vise den til SKAT :)
Det skal helst være fra en applikation der har solgt i både DK, Europa og resten af verden.
Niels' email er
niels.g...@skat.dk og hvis du sender en afregning til ham må du gerne skrive mig på som reference. Jeg kommer IKKE til at se afregningen - den skal bare bruges internt hos SKAT.
På forhånd tak :)
Mvh,
Martin Rahbæk Andersen,