Apples afregning fra App Store...

15 views
Skip to first unread message

Martin Rahbæk Andersen

unread,
Jun 30, 2010, 8:14:53 AM6/30/10
to cocoahead...@googlegroups.com
Hej Cocoaheads,

Jeg har skrevet lidt sammen med Niels Gyrsting fra SKAT omkring moms og skat i forbindelse med salg af applikationer gennem App Store. Ham og hans kolleger er meget nysgerrige på hvordan afregningen fra Apple ser ud. Jeg har endnu ikke fået en betalende applikation i App Store, men vil høre om der er en af jer der har modtaget en afregning og som er villig til at vise den til SKAT :)

Det skal helst være fra en applikation der har solgt i både DK, Europa og resten af verden.

Niels' email er niels.g...@skat.dk og hvis du sender en afregning til ham må du gerne skrive mig på som reference. Jeg kommer IKKE til at se afregningen - den skal bare bruges internt hos SKAT.

På forhånd tak :)

Mvh, 
Martin Rahbæk Andersen,
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages