God söndag i solen!
Torsdagens möte har slagits av dubbla återbud, både Tobias och Ulf har
drabbats av förhinder. Alltså blev agendan i två snabba slag betydligt
enklare och renare, men det har ju aldrig hindrat oss från trevliga
diskussioner.
Väl mött på torsdag 19:00!
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman
On 26 Apr, 18:00, Bjoreman <
bjore...@gmail.com> wrote:
> God eftermiddag!