Åttonde mötet

2 views
Skip to first unread message

Bjoreman

unread,
Apr 26, 2011, 12:00:17 PM4/26/11
to Cocoaheads Göteborg
God eftermiddag!

Cocoaheads Göteborgs åttonde möte kommer att hållas tolfte maj 19:00
på den vanliga platsen - Drakegatan 7 i TimeEdits lokaler.

Tobias Heita från Ohm Interactive kommer att prata om iOS-utveckling
integrerat med Jenkins (Hudson) och unittester med Google Toobox for
Mac. Dessutom kommer Kjell NIlsson från Oops att presentera sin
implementation av en popover-controller som fungerar för både Iphone
och Ipad, och Ulf Olsson kommer att visa ett litet exempelprojekt med
Core data och bindings.

För övrigt verkar JavaForum i Göteborg ha bestämt sig för att ha sina
möten andra torsdagen i månaden de också. Kul att vi inspirerat dem så
mycket, hoppas de inte känner att vi snor deras deltagare :-) …

Skriv gärna en rad eller två om ni kommer, och naturligtvis om det är
något mer ni vill ha med på mötets agenda.

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

Klas Petersson

unread,
Apr 27, 2011, 4:07:32 PM4/27/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag kommer!

/Klas

Bobby

unread,
Apr 28, 2011, 1:14:15 AM4/28/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag kommer.

/Roberto

Sent from my iPad

Richard Hult

unread,
May 2, 2011, 3:34:49 AM5/2/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag kommer!
/Richard

26 apr 2011 kl. 18.00 skrev Bjoreman:

--
http://tinybird.com/ ~ Tinybird Interactive - Inspiring Software

Bjoreman

unread,
May 8, 2011, 5:45:49 AM5/8/11
to Cocoaheads Göteborg
God söndag i solen!

Torsdagens möte har slagits av dubbla återbud, både Tobias och Ulf har
drabbats av förhinder. Alltså blev agendan i två snabba slag betydligt
enklare och renare, men det har ju aldrig hindrat oss från trevliga
diskussioner.

Väl mött på torsdag 19:00!

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

On 26 Apr, 18:00, Bjoreman <bjore...@gmail.com> wrote:
> God eftermiddag!

Fredrik Björeman

unread,
May 11, 2011, 4:56:09 AM5/11/11
to Cocoaheads Göteborg
Ett tredje återbud, Kjell kan inte heller komma imorgon. Därmed är agendan nästan med öppen än någonsin :-) … Men vi får ju ett trevligt möte i vilket fall som helst.

Återigen, väl mött imorgon 19:00!

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages