Snart dags för Cocoaheads igen

1 view
Skip to first unread message

Fredrik Björeman

unread,
Nov 1, 2011, 4:09:46 PM11/1/11
to Cocoaheads Göteborg
Hej alla göteborgscocoamänniskor!

Snart är det dags för ett nytt Cocoaheads. Detaljerna är inte
tokspikade än, så mer info kommer, men klart är i alla fall att vi
inte är på Drakegatan denna gång. Istället är det HiQ som står som
värdar, och platsen är Norra Hamngatan 22.

Som vanligt är det välkommet med ett svar här, eller varför inte ett
meddelande via Twitter eller något annat sätt, om ni tänker dyka upp.

Dessutom kan jag redan nu avslöja att Spotify kommer att hålla i
decembermötet. Öl, lättare mat och tillgång till game-room utlovas :-)


Vill du prata om något på något av dessa eller framtida möten är det
också bara att höra av sig.

Väl mött!

--
Den något splittrade "organisatören"
Fredrik Björeman
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages