Cocoaheads som vanligt på torsdag

2 views
Skip to first unread message

Fredrik Björeman

unread,
Oct 10, 2011, 3:36:32 PM10/10/11
to cocoahead...@googlegroups.com
God kväll!

På torsdag är det dags för Cocoaheads igen, som vanligt 19:00 på Drakegatan 7. Det blir prat om Spotify, appbeskattning och säkert ett och annat om Steve Jobs, IOS 5 och nya mobiler. Om det hunnits med kanske det även kommer en sammanfattning av enkätsvaren.

Svara gärna på detta om ni kommer, och väl mött!

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

Richard Hult

unread,
Oct 11, 2011, 2:35:13 AM10/11/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag kommer!

/Richard

--
http://tinybird.com/ ~ Tinybird Interactive - Inspiring Software

Daniel Falk

unread,
Oct 11, 2011, 2:39:12 AM10/11/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag med!

/Daniel

Tobias Hieta

unread,
Oct 11, 2011, 2:42:31 AM10/11/11
to cocoahead...@googlegroups.com
jag hoppas jag kan dyka upp, beror på frugan som ska till stallet. hur
är det med parkering i närheten av kontoret?


-- Tobias

This email was sent from a mobile device.

Niklas Ingholt

unread,
Oct 11, 2011, 4:38:34 AM10/11/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag kommer.

//Niklas

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: cocoahead...@googlegroups.com
[mailto:cocoahead...@googlegroups.com] För Fredrik Björeman
Skickat: den 10 oktober 2011 21:37
Till: cocoahead...@googlegroups.com
Ämne: Cocoaheads som vanligt på torsdag

Fredrik Björeman

unread,
Oct 11, 2011, 5:22:52 AM10/11/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag kör inte bil hit för egen del, men vad jag förstår så är det mest på dagtid det är svårt att hitta plats. Närmaste parkering ligger bakom huset (mellan Drakegatan och leden).

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

Erik Lindberg

unread,
Oct 13, 2011, 11:04:58 AM10/13/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag kommer och drar med en kollega.

/e

2011/10/11 Fredrik Björeman <bjor...@gmail.com>:

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages