På torsdag är det dags för Cocoaheads igen, som vanligt 19:00 på Drakegatan 7. Det blir prat om Spotify, appbeskattning och säkert ett och annat om Steve Jobs, IOS 5 och nya mobiler. Om det hunnits med kanske det även kommer en sammanfattning av enkätsvaren.
Svara gärna på detta om ni kommer, och väl mött!
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman
/Daniel
-- Tobias
This email was sent from a mobile device.
//Niklas
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: cocoahead...@googlegroups.com
[mailto:cocoahead...@googlegroups.com] För Fredrik Björeman
Skickat: den 10 oktober 2011 21:37
Till: cocoahead...@googlegroups.com
Ämne: Cocoaheads som vanligt på torsdag
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman