Inget (?) Cocoaheads Göteborg i juni

2 views
Skip to first unread message

Bjoreman

unread,
May 24, 2011, 12:41:34 PM5/24/11
to Cocoaheads Göteborg
Hej chokladmänniskor!

Eftersom så gott som hela TimeEdit kommer att befinna sig på WWDC den
nionde juni (bara inte det kommer någon aska i vägen …) blir det inget
Cocoaheads i våra lokaler den dagen. Vill någon annan ta upp facklan?
I så fall är det bara att säga till, så kan jag uppdatera den
"officiella" informationen på cocoaheads.org.

Vanliga hälsningar,
Fredrik Björeman
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages