Hej chokladmänniskor!
Eftersom så gott som hela TimeEdit kommer att befinna sig på WWDC den
nionde juni (bara inte det kommer någon aska i vägen …) blir det inget
Cocoaheads i våra lokaler den dagen. Vill någon annan ta upp facklan?
I så fall är det bara att säga till, så kan jag uppdatera den
"officiella" informationen på
cocoaheads.org.
Vanliga hälsningar,
Fredrik Björeman