
Vill man se bilden kan man styra stegen (alternativt webbläsaren) mot
http://bjoreman.com/images/julkort2011.png
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman
God jul,
Richard
18 dec 2011 kl. 21:38 skrev Fredrik Björeman:
> <julkort2011.png>
>
> Tack allihop för ett trevligt cocoaår och på återseende 2012!
>
> Vänliga hälsningar,
> Fredrik Björeman
--
http://tinybird.com/ ~ Tinybird Interactive - Inspiring Software
On 18 Dec, 21:38, Fredrik Björeman <bjore...@gmail.com> wrote:
> Tack allihop för ett trevligt cocoaår och på återseende 2012!
>
> Vänliga hälsningar,
> Fredrik Björeman