Möte ikväll

1 view
Skip to first unread message

Bjoreman

unread,
Aug 11, 2011, 12:24:25 PM8/11/11
to Cocoaheads Göteborg
Jodå, det är Cocoaheads som vanligt hos TimeEdit på Drakegatan 7
ikväll, om sådär en fyrtio minuter.

Tydligen missade jag helt att posta om det här, och i det här fallet
hade kanske aldrig varit ungefär lika bra som sent, men nu har jag i
alla fall gjort det :-) …

Hoppas vi ses om en stund trots min semesterfadäs!

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

Oscar Lindberg

unread,
Aug 11, 2011, 12:30:59 PM8/11/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Jag tänker dyka upp i alla fall, så att Fredrik inte behöver ha möte själv.

2011/8/11 Bjoreman <bjor...@gmail.com>:

Bobby

unread,
Aug 11, 2011, 1:31:51 PM8/11/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Oj, får komma nästa gång, hade glömt av detta helt.

-- 
Bobby
Sent with Sparrow
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages