Grupp: http://groups.google.com/group/cocoaheads-goteborg/topics
- wwdc 2012 [3 uppdateringar]
Oskar Lissheim-Boethius <avo...@gmail.com> Apr 28 01:32PM +0200
Hej alla,
Nagon annan i gruppen som lyckades fa tag pa en av de eftertraktade
WWDC 2012-biljetterna och kommer aka dit? Grattis i sana fall,
fruktansvart tryck det har aret.
Har bokat resa dit en vecka innan och efter med boende hos vanner och
slaktingar, men boendet under konferensveckan 11-15:e juni ar lite
korigt.
Om nagon av er fortfarande inte bokat boende under veckan, hor av er
sa kan vi nog losa nagot ihop. Har nagra leads pa gang for minst 2
pers.
--
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Oskar Lissheim-Boethius
iPhone/iPad Developer, UX/Interaction Designer, Rails Developer
mobile: +46-736-52-54-20
me: about.me/oskarlissheimboethius
Erik Aderstedt <er...@aderstedt.se> Apr 28 01:50PM +0200
Hej!
Jag ska dit, men jag har redan bokat hotell i närheten av Moscone.
Vi ses!
/Erik
28 apr 2012 kl. 13:32 skrev Oskar Lissheim-Boethius:
Tobias Hieta <tob...@hieta.se> Apr 28 04:15PM +0200
Jag ska också dit! Jag har också hotel bokat, men jag åker själv så jag träffar gärna upp och hänger med några om det finns möjlighet.
--
Tobias Hieta
On Saturday 28 April 2012 at 13:32, Oskar Lissheim-Boethius wrote:
Du har fått det här meddelandet eftersom du prenumererar på Google-gruppen cocoaheads-goteborg.
Du kan göra inlägg via e-post.
Skicka ett tomt meddelande om du vill avsluta prenumerationen på gruppen.
Besök gruppen för fler alternativ.