Nästa Cocoaheads kommer att hållas hos Spotify, Västra hamngatan 12 på femte våningen. Spotify kommer att bjuda på lättare mat samt dryck och massor av spelmöjligheter.
Det kommer alltså att bli en grymt trevlig avslutning på mötesåret oavsett vad. Men, kanske vill du höja stämningen ytterligare ett snäpp genom att prata om något? Vilken längd, bredd och djup som helst på ämne går hur bra som helst. Än så länge har vi ingen talare inbokad, så fältet är fritt.
Spotify vill veta hur många som dyker upp för maten och dryckens skull, så hör av er så snart ni vet om ni kan komma.
Och sprid gärna information om mötet till andra om ni får chansen! Ju fler desto bättre inte sant?
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman
Jag tänker komma!
mvh
Erik Aderstedt
//Niklas
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: cocoahead...@googlegroups.com
[mailto:cocoahead...@googlegroups.com] För Fredrik Björeman
Skickat: den 22 november 2011 19:14
Till: cocoahead...@googlegroups.com
Ämne: Cocoaheads hos Spotify 8/12 - kommer du? Vill du prata?
/D
UI specs är ett intrikat problem, men något underlättat i Xcode 4. Ska bli mkt intressant att höra hur ni gör.
Sincerely,
Oskar Boethius Lissheim
Interaction Designer & iPhone, iPad, Ruby on Rails developer
OLBproductions.com
46-736-52-54-20
The content in this email is confidential and under Non-Disclosure.
Sent from my iPad nano
/Ivan
Eller inte.. Blev kallad till stockholm istället :(
--Patrik Sjöberg
Software Engineer
iOS Developer - Mobile Team