Jag hoppas några tyckte det var intressant med min behaviors dragning.
Presentationen finns på http://dl.dropbox.com/u/446754/Web/Behavior.key
Och DLog, ALog och ULog kan hittas på http://stackoverflow.com/a/7017711
Sedan märkte jag att bjoreman och vox uppskattade tipset om breakpoint
på exception (för att hitta de där omöjliga krascherna):
Det finns här någonstans:
http://developer.apple.com/library/mac/#documentation/ToolsLanguages/Conceptual/Xcode4UserGuide/Debugging/Debugging.html
Men det är lättare att hitta på http://stackoverflow.com/a/6208392/151843
Ha det bra!
/Erik
Har inte så mycket att tillägga, du har ju redan märkt att behaviors gick hem hos mig :-) …
Nästa gång är tolfte januari. Då är det Know IT och Hamngatan 16 som gäller, och efter kvällens möte har vi en trevlig nivå att sikta mot. Jag hoppas återse alla, och gärna nya ansikten därtill, då.
God jul och gott nytt år till dess!
Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman