Tack för en trevlig träff!

1 view
Skip to first unread message

Erik Lindberg

unread,
Dec 8, 2011, 5:42:16 PM12/8/11
to Cocoaheads Göteborg
Det var kul att så många dök upp!

Jag hoppas några tyckte det var intressant med min behaviors dragning.

Presentationen finns på http://dl.dropbox.com/u/446754/Web/Behavior.key

Och DLog, ALog och ULog kan hittas på http://stackoverflow.com/a/7017711

Sedan märkte jag att bjoreman och vox uppskattade tipset om breakpoint
på exception (för att hitta de där omöjliga krascherna):

Det finns här någonstans:
http://developer.apple.com/library/mac/#documentation/ToolsLanguages/Conceptual/Xcode4UserGuide/Debugging/Debugging.html

Men det är lättare att hitta på http://stackoverflow.com/a/6208392/151843

Ha det bra!

/Erik

Fredrik Björeman

unread,
Dec 8, 2011, 5:59:28 PM12/8/11
to cocoahead...@googlegroups.com
Ja, tack själv och tack alla andra!

Har inte så mycket att tillägga, du har ju redan märkt att behaviors gick hem hos mig :-) …

Nästa gång är tolfte januari. Då är det Know IT och Hamngatan 16 som gäller, och efter kvällens möte har vi en trevlig nivå att sikta mot. Jag hoppas återse alla, och gärna nya ansikten därtill, då.

God jul och gott nytt år till dess!

Vänliga hälsningar,
Fredrik Björeman

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages